Gå til innhold

DAT - fil ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det for noe? Jeg installerte et security program og hver gang jeg skulle inn på kontroll programmet så la det seg fire w media files som het DAT fil og når jeg åpnet dem fikk jeg bare masse kodet tekst.

Og en fil het XML dokument.

Hva ER dette for noe? Jeg fjernet dem og når jeg gikk inn på sikkerthets programmet igjen, så dukket de samme filene opp igjen.

Caloni Makaroni
Skrevet

XML -tror- jeg at er et Excel-dokument.

DAT-filer et jeg ikke mye om, annet enn at de er av den typen filer som bare "dukker opp". Ikke farlig eller noe, men som programmer selv lager, kanskje som en slags huskelapp/logg? Uansett ikke noe du trenger borti.

Nå sitter sikkert noen data-proffer her og ler av meg, men jeg forklarte det nå på den måten jeg tror det er :P

Skrevet

DAT-filer er som oftest datafiler som programmer lagrer informasjon i. XML-filer brukes ofte til å lagre innstillinger. Disse filene som programmet oppretter skal nok være der, det er neppe noe du skal slette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...