Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Nå skriver jeg syteinnlegg her, så dere er advart! Synes det er DRITDÅRLIG gjort at jeg blir syk nå, når jeg har jobbet i åtte dager i strekk og skulle kose meg med fridagene mine! Er så skuffa at jeg har lyst til å grine! Har vondt i hodet, nakken, bihulene og resten av kroppen, så tett i nesa at jeg ikke får sove, sår i halsen og generelt meget uggen. Feber holder jeg på å få også, og det tåler jeg dårlig, klarer ikke å gjøre noe med feber i kroppen. Aaaaargh, dette er så megasurt, hvorfor skjer dette nå? Faen. Takk for oppmerksomheten, det var godt å klage litt. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Desverre kommer alltid en sykdom når en ikke har tid til det. Desverre kommer en sykdom alltid når en kan slappe av og gjøre det en vil. Så jeg håper du blir frisk snart! God bedring:)! 0 Siter
Gjest kjerringga Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Kan du ikke prøve noen kjerringråd da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Desverre kommer alltid en sykdom når en ikke har tid til det. Desverre kommer en sykdom alltid når en kan slappe av og gjøre det en vil. Så jeg håper du blir frisk snart! God bedring:)! Takk for det, og håper du får en bedre dag også. Skjønte at jeg kom til å kollapse så snart jeg fikk fri, merket små tegn til sykdom allerede på torsdag, men sto på ut uka. Så da hadde vel kroppen fått nok, og brøt helt sammen. Æsj. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Kan du ikke prøve noen kjerringråd da? Prøver propolis etter tips fra togli, men det har ikke virket noe spesielt ennå. Og kvalm er jeg også, brekker meg hvis jeg må hoste. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Takk for det, og håper du får en bedre dag også. Skjønte at jeg kom til å kollapse så snart jeg fikk fri, merket små tegn til sykdom allerede på torsdag, men sto på ut uka. Så da hadde vel kroppen fått nok, og brøt helt sammen. Æsj. Du ble sikkert syk fordi du har vært flink i hele 8 dager. Det er godt gjort å jobbe så lenge i strekk:). Nå har du lov å slappe av og ta det med ro. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Du ble sikkert syk fordi du har vært flink i hele 8 dager. Det er godt gjort å jobbe så lenge i strekk:). Nå har du lov å slappe av og ta det med ro. Jeg skulle jo slappe av og ta det med ro, men jeg ville jo være frisk, da. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 God bedring! Slapp godt av, hold deg varm, drikk noe varmt, se noe film, og ta tran og c-vitaminer. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg skulle jo slappe av og ta det med ro, men jeg ville jo være frisk, da. Ja, men jeg tenkte på en annen måte! Siden du desverre har blitt syk så kan du virkelig slappe av enda mer enn du tenkte! Spør folk om hjelp osv. Det jeg mente med det! Håper du ikke er syk så altfor lenge! 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Huffda:( Så irriterende. Jeg forstår godt at du er sur. Kan bare ønske deg riktig god bedring! Krysser fingrene for at du blir frisk FORT:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 God bedring! Slapp godt av, hold deg varm, drikk noe varmt, se noe film, og ta tran og c-vitaminer. Takk, jeg hiver innpå propolis som togli tipset meg om. Tror nok dessverre jeg har kommet beyond the point of no return, men det skader vel ikke å prøve. Får vel kanskje se litt Heroes, jeg så den første episoden her forleden, og den så lovende ut. Ble ikke riktig hekta med en gang, men skal se noen flere episoder før jeg uttaler meg. Litt X-files iblandet X-men og drama/actionserie, kanskje? Det var ganske mange tråder som skulle samles i første episode, så håper det blir litt mer action etterhvert. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Huffda:( Så irriterende. Jeg forstår godt at du er sur. Kan bare ønske deg riktig god bedring! Krysser fingrene for at du blir frisk FORT:) Tusen takk. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Ja, men jeg tenkte på en annen måte! Siden du desverre har blitt syk så kan du virkelig slappe av enda mer enn du tenkte! Spør folk om hjelp osv. Det jeg mente med det! Håper du ikke er syk så altfor lenge! Hadde nok slappet mer av hvis jeg hadde vært frisk, og det er ikke så mye hjelp og oppvartning å få, dessverre. :/ Samboeren er ute et sted, og han skal på fest i kveld, så jeg må nok klare meg selv. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Takk, jeg hiver innpå propolis som togli tipset meg om. Tror nok dessverre jeg har kommet beyond the point of no return, men det skader vel ikke å prøve. Får vel kanskje se litt Heroes, jeg så den første episoden her forleden, og den så lovende ut. Ble ikke riktig hekta med en gang, men skal se noen flere episoder før jeg uttaler meg. Litt X-files iblandet X-men og drama/actionserie, kanskje? Det var ganske mange tråder som skulle samles i første episode, så håper det blir litt mer action etterhvert. Jeg har også sett en epiosode, og jeg har lyst til å se mer! Men nå må jeg på jobb... Snakkes 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har også sett en epiosode, og jeg har lyst til å se mer! Men nå må jeg på jobb... Snakkes Kos deg på jobb. 0 Siter
alwaysme Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Du ble sikkert syk fordi du har vært flink i hele 8 dager. Det er godt gjort å jobbe så lenge i strekk:). Nå har du lov å slappe av og ta det med ro. I mange yrker, deriblandt fjøsrøktere/gårdsarbeidere jobber ti dager i strekk, og har fire dager fri. Delt dag. 0 Siter
tula Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Kroppen min har også en tendens til å vente med å bli syk til jeg har etterlengtet fri:( Slår nesten aldri feil! God bedring;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Stakkars deg. Jeg har vært syk i 10 dager nå men begynner å bli bedre kjennes det ut som. Skikkelig kjipt, det passer aldri å bli syk. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Stakkars deg. Jeg har vært syk i 10 dager nå men begynner å bli bedre kjennes det ut som. Skikkelig kjipt, det passer aldri å bli syk. Nei, det kommer alltid ubeleilig. Du får ha god bedring du også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Kroppen min har også en tendens til å vente med å bli syk til jeg har etterlengtet fri:( Slår nesten aldri feil! God bedring;) Takk for det. Hadde gledet meg så veldig til å ha fri nå, dette er jo bare typisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.