Gå til innhold

Ånei... Syt & klag.

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå skriver jeg syteinnlegg her, så dere er advart!

Synes det er DRITDÅRLIG gjort at jeg blir syk nå, når jeg har jobbet i åtte dager i strekk og skulle kose meg med fridagene mine! Er så skuffa at jeg har lyst til å grine!

Har vondt i hodet, nakken, bihulene og resten av kroppen, så tett i nesa at jeg ikke får sove, sår i halsen og generelt meget uggen. Feber holder jeg på å få også, og det tåler jeg dårlig, klarer ikke å gjøre noe med feber i kroppen.

Aaaaargh, dette er så megasurt, hvorfor skjer dette nå? Faen.

Takk for oppmerksomheten, det var godt å klage litt.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• alwaysme

6

• Lillemus

3

• Dorthe

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix
Skrevet

Desverre kommer alltid en sykdom når en ikke har tid til det. Desverre kommer en sykdom alltid når en kan slappe av og gjøre det en vil. Så jeg håper du blir frisk snart!

God bedring:)!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Desverre kommer alltid en sykdom når en ikke har tid til det. Desverre kommer en sykdom alltid når en kan slappe av og gjøre det en vil. Så jeg håper du blir frisk snart!

God bedring:)!

Takk for det, og håper du får en bedre dag også. :)

Skjønte at jeg kom til å kollapse så snart jeg fikk fri, merket små tegn til sykdom allerede på torsdag, men sto på ut uka. Så da hadde vel kroppen fått nok, og brøt helt sammen. Æsj.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kan du ikke prøve noen kjerringråd da?

Prøver propolis etter tips fra togli, men det har ikke virket noe spesielt ennå.

Og kvalm er jeg også, brekker meg hvis jeg må hoste.

Gjest Tacomix
Skrevet

Takk for det, og håper du får en bedre dag også. :)

Skjønte at jeg kom til å kollapse så snart jeg fikk fri, merket små tegn til sykdom allerede på torsdag, men sto på ut uka. Så da hadde vel kroppen fått nok, og brøt helt sammen. Æsj.

Du ble sikkert syk fordi du har vært flink i hele 8 dager. Det er godt gjort å jobbe så lenge i strekk:). Nå har du lov å slappe av og ta det med ro.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du ble sikkert syk fordi du har vært flink i hele 8 dager. Det er godt gjort å jobbe så lenge i strekk:). Nå har du lov å slappe av og ta det med ro.

Jeg skulle jo slappe av og ta det med ro, men jeg ville jo være frisk, da. :P

hare1365380455
Skrevet

God bedring! Slapp godt av, hold deg varm, drikk noe varmt, se noe film, og ta tran og c-vitaminer. :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg skulle jo slappe av og ta det med ro, men jeg ville jo være frisk, da. :P

Ja, men jeg tenkte på en annen måte! Siden du desverre har blitt syk så kan du virkelig slappe av enda mer enn du tenkte! Spør folk om hjelp osv. Det jeg mente med det! Håper du ikke er syk så altfor lenge!

Gjest Ellipse
Skrevet

Huffda:( Så irriterende. Jeg forstår godt at du er sur.

Kan bare ønske deg riktig god bedring! Krysser fingrene for at du blir frisk FORT:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

God bedring! Slapp godt av, hold deg varm, drikk noe varmt, se noe film, og ta tran og c-vitaminer. :)

Takk, jeg hiver innpå propolis som togli tipset meg om. Tror nok dessverre jeg har kommet beyond the point of no return, men det skader vel ikke å prøve. :)

Får vel kanskje se litt Heroes, jeg så den første episoden her forleden, og den så lovende ut. Ble ikke riktig hekta med en gang, men skal se noen flere episoder før jeg uttaler meg. Litt X-files iblandet X-men og drama/actionserie, kanskje? Det var ganske mange tråder som skulle samles i første episode, så håper det blir litt mer action etterhvert. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Huffda:( Så irriterende. Jeg forstår godt at du er sur.

Kan bare ønske deg riktig god bedring! Krysser fingrene for at du blir frisk FORT:)

Tusen takk. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, men jeg tenkte på en annen måte! Siden du desverre har blitt syk så kan du virkelig slappe av enda mer enn du tenkte! Spør folk om hjelp osv. Det jeg mente med det! Håper du ikke er syk så altfor lenge!

Hadde nok slappet mer av hvis jeg hadde vært frisk, og det er ikke så mye hjelp og oppvartning å få, dessverre. :/

Samboeren er ute et sted, og han skal på fest i kveld, så jeg må nok klare meg selv.

hare1365380455
Skrevet

Takk, jeg hiver innpå propolis som togli tipset meg om. Tror nok dessverre jeg har kommet beyond the point of no return, men det skader vel ikke å prøve. :)

Får vel kanskje se litt Heroes, jeg så den første episoden her forleden, og den så lovende ut. Ble ikke riktig hekta med en gang, men skal se noen flere episoder før jeg uttaler meg. Litt X-files iblandet X-men og drama/actionserie, kanskje? Det var ganske mange tråder som skulle samles i første episode, så håper det blir litt mer action etterhvert. :)

Jeg har også sett en epiosode, og jeg har lyst til å se mer! :)

Men nå må jeg på jobb... Snakkes :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har også sett en epiosode, og jeg har lyst til å se mer! :)

Men nå må jeg på jobb... Snakkes :)

Kos deg på jobb. :)

Skrevet

I mange yrker, deriblandt fjøsrøktere/gårdsarbeidere jobber ti dager i strekk, og har fire dager fri. Delt dag.

Skrevet

Kroppen min har også en tendens til å vente med å bli syk til jeg har etterlengtet fri:(

Slår nesten aldri feil!

God bedring;)

Skrevet

Stakkars deg. Jeg har vært syk i 10 dager nå men begynner å bli bedre kjennes det ut som. Skikkelig kjipt, det passer aldri å bli syk.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Stakkars deg. Jeg har vært syk i 10 dager nå men begynner å bli bedre kjennes det ut som. Skikkelig kjipt, det passer aldri å bli syk.

Nei, det kommer alltid ubeleilig. Du får ha god bedring du også. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kroppen min har også en tendens til å vente med å bli syk til jeg har etterlengtet fri:(

Slår nesten aldri feil!

God bedring;)

Takk for det. :)

Hadde gledet meg så veldig til å ha fri nå, dette er jo bare typisk. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...