Gå til innhold

Ånei... Syt & klag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ble sikkert syk fordi du har vært flink i hele 8 dager. Det er godt gjort å jobbe så lenge i strekk:). Nå har du lov å slappe av og ta det med ro.

8 dager i strekk er da ingenting ;o) - min kjære har 14 dager i strekk med 12-timers arbeidsdager! Men han har da 21 dager fri før neste økt.

Nå er det hans første frihelg i denne hjemmeperioden og jeg skal snart til å piske ham igang med å henge opp skap på badet mitt. *Hehe* Må særge for å holde ham i ånde vet du!

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• alwaysme

6

• Lillemus

3

• Dorthe

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Tacomix
Skrevet

I mange yrker, deriblandt fjøsrøktere/gårdsarbeidere jobber ti dager i strekk, og har fire dager fri. Delt dag.

Jeg skal egentlig ikke svare, men gjør det for det! Jeg synes Princess Peach har vært flink å jobbet 8 dager i strekk. Selv om andre kan jobbe lenger. Ikke bland inn andre når jeg synes Princess Pech har vært flink og har desverre blitt syk nå! Det er ikke slik en snakker da!

Skrevet

Nei, det kommer alltid ubeleilig. Du får ha god bedring du også. :)

God bedring til deg og :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

God bedring til deg og :o)

Takk, jeg hater å være forkjøla. :P

Gjest Tacomix
Skrevet

8 dager i strekk er da ingenting ;o) - min kjære har 14 dager i strekk med 12-timers arbeidsdager! Men han har da 21 dager fri før neste økt.

Nå er det hans første frihelg i denne hjemmeperioden og jeg skal snart til å piske ham igang med å henge opp skap på badet mitt. *Hehe* Må særge for å holde ham i ånde vet du!

Vet du skriver dette med humor:)! Men selv om andre har lenger jobb perioder så synes jeg Princess Peach har vært flink. En skal støtte alle som orker å jobbe mer enn 6 dager i uka:P! Jeg føler med Princess Peach jeg. Siden hun har jobbet så lenge og nå blir syk. Ikke god kombinasjon

Vet du selv har vært syk og tok en tskje med litt humor;)!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes det er lenge jeg da, og hatt både ettermiddag, natt og dagvakter. Kombinert med dårlig vær og stress var det nok ikke så bra for helsa. :P

Skrevet

Jeg synes det er lenge jeg da, og hatt både ettermiddag, natt og dagvakter. Kombinert med dårlig vær og stress var det nok ikke så bra for helsa. :P

Ja, erru gæærn! 8 dager i strekk hadde slitt meg i alle fall! :o)

Jobber 6-dagersuke hver tredje uke og synes det er pyton.

Skrevet

Jeg skal egentlig ikke svare, men gjør det for det! Jeg synes Princess Peach har vært flink å jobbet 8 dager i strekk. Selv om andre kan jobbe lenger. Ikke bland inn andre når jeg synes Princess Pech har vært flink og har desverre blitt syk nå! Det er ikke slik en snakker da!

Bevares folk er jo ikke flinke om de går på jobb?

En jobb er da noe man gjør, og som man har forpliktet seg til gjennom en avtale.

At man blir syk har vel lite med jobben å gjøre.

Forøvrig virker Princess Peach til å være en real person som tar ansvar når det trengs på jobb, og som setter sitt eget ego til sides og gir av seg selv der det trengs. Og det er en meget positiv egenskap i et samfunn der det virker som folk bare bikker seg overende.

Skrevet

Vet du skriver dette med humor:)! Men selv om andre har lenger jobb perioder så synes jeg Princess Peach har vært flink. En skal støtte alle som orker å jobbe mer enn 6 dager i uka:P! Jeg føler med Princess Peach jeg. Siden hun har jobbet så lenge og nå blir syk. Ikke god kombinasjon

Vet du selv har vært syk og tok en tskje med litt humor;)!

Jeg synes Prinsessa har vært kjempeflink jeg! 8 dager i strekk på jobb hadde i alle fall gjort meg sliten! :o) Bare fleipa litt jeg vet du.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, erru gæærn! 8 dager i strekk hadde slitt meg i alle fall! :o)

Jobber 6-dagersuke hver tredje uke og synes det er pyton.

Bra du ikke bare synes jeg er en latsabb og sytepave, da. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bevares folk er jo ikke flinke om de går på jobb?

En jobb er da noe man gjør, og som man har forpliktet seg til gjennom en avtale.

At man blir syk har vel lite med jobben å gjøre.

Forøvrig virker Princess Peach til å være en real person som tar ansvar når det trengs på jobb, og som setter sitt eget ego til sides og gir av seg selv der det trengs. Og det er en meget positiv egenskap i et samfunn der det virker som folk bare bikker seg overende.

"At man blir syk har vel lite med jobben å gjøre."

I dette tilfellet har det faktisk mye med jobben å gjøre.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg synes Prinsessa har vært kjempeflink jeg! 8 dager i strekk på jobb hadde i alle fall gjort meg sliten! :o) Bare fleipa litt jeg vet du.

Jeg forstod at du fleipa litt siden du skrev det på den måten!

Selv hadde jeg maks holdt ut 5 dager om jeg jobbet nå, men studerer slik at jeg kan kanskje får den jobben jeg vil ha!

Skrevet

"At man blir syk har vel lite med jobben å gjøre."

I dette tilfellet har det faktisk mye med jobben å gjøre.

Ja,hvis du jobber på en institusjon full av syke folk er jo sjansen for smitte rimelig stor. (tenker sykehus med magevirus, barnehage, sykehjem med forkjølelse osv)

Men slik jeg tolket tacomix, var du blitt syk pga. at du har giddet å jobbe i 8 dager..

Forøvrig mener jeg det positive nederst i tråden.

Syk er du jo dessverre blitt, så jeg får bare ønske deg god bedring.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja,hvis du jobber på en institusjon full av syke folk er jo sjansen for smitte rimelig stor. (tenker sykehus med magevirus, barnehage, sykehjem med forkjølelse osv)

Men slik jeg tolket tacomix, var du blitt syk pga. at du har giddet å jobbe i 8 dager..

Takk for det. :)

Har ikke blitt syk for at jeg har jobbet i 8 dager, men jeg så jo fram til å ha fri etter denne økten da. Derfor er det så irriterende å bli syk.

Gjest Tacomix
Skrevet

Ikke tolk meg på den måten:P! Mener selv sagt ikke at hun måtte bli syk etter å ha jobbet i 8 dager i strekk. Men at det er uheldig for at hun ble syk nå etter så lang tid. Jeg har skrevet noen innlegg under denne, og hvis en ikke ser alt i en sammenheng, men bare et innlegg så kan det bli tolkes feil!

Skrevet

Takk for det. :)

Har ikke blitt syk for at jeg har jobbet i 8 dager, men jeg så jo fram til å ha fri etter denne økten da. Derfor er det så irriterende å bli syk.

Det er alltid irriterende å bli syk. Slik kommer når man har fri, skal i selskap, viktige møter, ferie osv...

En periode hadde vi det slik at hvis vi skulle til mine foreldre så var det alltid magesyke involvert. Enten ble en unge syk før vi dro, så vi måtte være hjemme, noen der ble syk, eller hvis vi klarte å komme oss dit, så spydde den mellomste ut sengen der..

Heldigvis ser det ut som det har roet seg..

Skrevet

Ikke tolk meg på den måten:P! Mener selv sagt ikke at hun måtte bli syk etter å ha jobbet i 8 dager i strekk. Men at det er uheldig for at hun ble syk nå etter så lang tid. Jeg har skrevet noen innlegg under denne, og hvis en ikke ser alt i en sammenheng, men bare et innlegg så kan det bli tolkes feil!

Jepp,jepp.Jeg tolket nok helt feil der :-s

Skrevet

Åh, nei...hadde satset på at vidunderkuren virka, men.. Fortsett likevel å ta "medisinen", så kanskje du forkorter sykedagene endel.

God bedring!!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åh, nei...hadde satset på at vidunderkuren virka, men.. Fortsett likevel å ta "medisinen", så kanskje du forkorter sykedagene endel.

God bedring!!

Ja, jeg hiver innpå propolis som om det ikke var noen morgendag! Hehe, neida.

Urk, nå har jeg skikkelig feber også. Og kvalm.

Skrevet

Ja, jeg hiver innpå propolis som om det ikke var noen morgendag! Hehe, neida.

Urk, nå har jeg skikkelig feber også. Og kvalm.

Søster'n ble syk med 39.5 i feber torsdag. Frisk igjen igår kveld. Satser på det går fort over for deg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...