Gå til innhold

Ånei... Syt & klag.

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Søster'n ble syk med 39.5 i feber torsdag. Frisk igjen igår kveld. Satser på det går fort over for deg også!

Ja, kryss fingrene for meg. :)

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• alwaysme

6

• Lillemus

3

• Dorthe

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, kryss fingrene for meg. :)

*krysser både det ene og det andre*

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*krysser både det ene og det andre*

Bra! :)

Skrevet

Dritkjipt da! Sitter selv med hodepine, bihulene og nakken delvis. Men du har virkelig fått det over deg stakkars. God bedring!

Skrevet

Stakkars deg. Jeg føler med deg og sender deg en varm "god bedring og bli frisk faderlig fort-tanke".

:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Stakkars deg. Jeg føler med deg og sender deg en varm "god bedring og bli frisk faderlig fort-tanke".

:)

Tusen takk, håper det virker. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dritkjipt da! Sitter selv med hodepine, bihulene og nakken delvis. Men du har virkelig fått det over deg stakkars. God bedring!

Takk, jeg ligger under dyna og har hivd innpå paracet og ibux. God bedring til deg også. :)

Skrevet

Tusen takk, håper det virker. :)

En medvirkende årsak tror jeg i allefall at det blir. :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

En medvirkende årsak tror jeg i allefall at det blir. :o)

Med dine varme tanker og toglis kryssede "altmulig" er jeg sikker på jeg blir frisk i en fei. :)

laguna1365380434
Skrevet

Du får ha god bedring! Pakk deg inn i dyner og tepper, les bøker, spis repsil, og ta vare på deg selv, så er du sikkert fin igjen om et par strakser!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du får ha god bedring! Pakk deg inn i dyner og tepper, les bøker, spis repsil, og ta vare på deg selv, så er du sikkert fin igjen om et par strakser!

Takk! Ligger i senga under dyna og doler, hiver i meg propolis og paracet/ibux og gomler godt og blandet. Og synes synd på meg selv, selvsagt, for samboeren dro nettopp ut på fest. :P:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvordan går det med deg idag?

Bittelitt bedre, tror jeg. Men det er utrolige mengder snørr som skal ut! Hehe.

Sitter foran peisen med pledd over meg og ser Heroes på dvd. :)

Skrevet

Har vært syk jeg også, ser ut ti å være på bedringens vei nå heldigvis.

Har sluppet unnaforkjølelse jeg da, men har hatt halsvondt,hodepine,svimmelhet og vondt i ledd.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har vært syk jeg også, ser ut ti å være på bedringens vei nå heldigvis.

Har sluppet unnaforkjølelse jeg da, men har hatt halsvondt,hodepine,svimmelhet og vondt i ledd.

Det er pyton å være syk. Så bra at du er på bedringens vei. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...