Gå til innhold

8 års aldersforskjell i forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du MERKER aldersforskjellen MYE mer jo eldre gubben blir

"Du MERKER aldersforskjellen MYE mer jo eldre gubben blir "

Så klart merkes det at folk blir eldre. Men det samme gjelder da damene. Og man forandrer seg mer i ung alder, derfor er jeg uenig i at forskjellene øker med alderen. Som sagt er det større forskjell på 16-24 og 40-48.

Hva er forresten aldrene til paret vi snakker om her?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

3

• birdie

2

• alwaysme

2

• Kalevala

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest hakke peiling
Skrevet

"Du MERKER aldersforskjellen MYE mer jo eldre gubben blir "

Så klart merkes det at folk blir eldre. Men det samme gjelder da damene. Og man forandrer seg mer i ung alder, derfor er jeg uenig i at forskjellene øker med alderen. Som sagt er det større forskjell på 16-24 og 40-48.

Hva er forresten aldrene til paret vi snakker om her?

Hakke peiling ... jeg har ikke lest hele tråden :)

Skrevet

Hakke peiling ... jeg har ikke lest hele tråden :)

Ikke jeg heller.

Hørtes jo ut som vedkommende ikke var eldre enn 14 når hun synes det er rart at folk kan bry seg om politikk, krig og filosofi, hehe.

Skrevet

Samboeren er 5 år og 2 dager eldre enn meg (24 og 29 år). Merker ikke noe til aldersforskjellen mellom oss.

Gjest jeg er eldst
Skrevet

jeg er 4 1/2 år eldre enn mannen min .... ypperlig ifølge statistikken på levetiden på kvinner og menn :)

Skrevet

Jeg er 15 år yngre enn min samboer, men valgte ham ikke akkurat fordi han var "eldre og klok". At det kan bli tøft når vi blir gamle har jeg aldri syntes har vært et argument mot å satse på kjærligheten; hvem vet hvilke veier livet tar om ti-tjue år (eller i morra, for den saks skyld).

Skrevet

Vi har vært sammen i 7, nesten åtte år nå..

Og mellom oss så er det 16 års forskjell!

Og jeg (yngstemann) tjener bedre enn mannen, så det ikke relatert til penger engang!

Slå den :-)

Jeg slår den - vi har 11 års fartstid. ;) (og jeg fikk samme eplekjekke kommentar fra trådstarter sist dette ble diskutert, for en liten ukes tid siden, virker som en hangup for vedkommende). Hver og en må få kunne ta sine egne valg, og så får heller vi som velger "annerledes" på enkelte områder ta med oss at andre synes det er viktig å få sagt hvor utrolig og merkelig (og kvalmt, har hørt den også) det er. For dem. ;)

Skrevet

8 år burde ikke være noe problem. Jeg tror nok heller at din mann er mer gubbede i tanketanken generelt enn at det er antall år som er avgjørende. Dere er nok litt forskjellig, uavhengig av alder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...