Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har en kartong hvitvin som ble åpnet i romjula. Kan jeg drikke den i kveld? Jeg merker vel om den er blitt dårlig, eller? Sukk, jeg er helt hysterisk når det gjelder holdbarhet på ting. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Den er sikkert grei, hvitvin på kartong holder seg lenge. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Den er sikkert grei, hvitvin på kartong holder seg lenge. Da satser jeg på ett par glass av den i kveld. Skal møte ei venninne ute i kveld. Nå er guttungen blitt syk, men pappaen tar seg av han, jeg reiser uansett ikke før i halv elleve tiden. Jeg bare må gjøre noe, få denne rastløsenheten ut av kroppen, får alltid den etter noen dager på sykehuset. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Da satser jeg på ett par glass av den i kveld. Skal møte ei venninne ute i kveld. Nå er guttungen blitt syk, men pappaen tar seg av han, jeg reiser uansett ikke før i halv elleve tiden. Jeg bare må gjøre noe, få denne rastløsenheten ut av kroppen, får alltid den etter noen dager på sykehuset. Jeg kjenner den. Tar noen dager å roe seg ned. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg kjenner den. Tar noen dager å roe seg ned. Er jeg fæl som overlater guttungen til sambo? Han er i bra form nå, sitter og ser på tv og spiser salte kjeks. Har ikke kastet opp mer enn 2 ganger, og det er noen timer siden. Har lovd venninna mi og være med, hun er så og si aldri ute, og gleder seg. Blir en rolig kveld uansett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Er jeg fæl som overlater guttungen til sambo? Han er i bra form nå, sitter og ser på tv og spiser salte kjeks. Har ikke kastet opp mer enn 2 ganger, og det er noen timer siden. Har lovd venninna mi og være med, hun er så og si aldri ute, og gleder seg. Blir en rolig kveld uansett. Fæl? Hvorfor det? Fordi faren klarer aldeles utmerket godt å ta seg like bra av sin syke sønn som det du gjør? Neida - kom deg ut og kos deg du, det har du fortjent! ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Fæl? Hvorfor det? Fordi faren klarer aldeles utmerket godt å ta seg like bra av sin syke sønn som det du gjør? Neida - kom deg ut og kos deg du, det har du fortjent! ) Vel, jeg har ett snev av dette såkalte mammasyndromet ;o) Pappaen er faktisk flinkere enn meg til slike ting, for jeg freaker ut ved oppkast. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Er jeg fæl som overlater guttungen til sambo? Han er i bra form nå, sitter og ser på tv og spiser salte kjeks. Har ikke kastet opp mer enn 2 ganger, og det er noen timer siden. Har lovd venninna mi og være med, hun er så og si aldri ute, og gleder seg. Blir en rolig kveld uansett. Nei, er du gærn. Klart det er helt i orden. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Det er ikke farlig å drikke den uansett. Det verste som skjer, er at den er blitt vondere i smaken, og det merker du jo fort. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Nei, er du gærn. Klart det er helt i orden. Huff, er dette mamma syndromet, alltid ett snev at dårlig samvittighet ;o) Jeg gleder meg til og se litt andre fjes, og få prate litt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Det er ikke farlig å drikke den uansett. Det verste som skjer, er at den er blitt vondere i smaken, og det merker du jo fort. OK. Jeg har alltid så panikk for og bli dårlig, er helt håpløs dessverre. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Huff, er dette mamma syndromet, alltid ett snev at dårlig samvittighet ;o) Jeg gleder meg til og se litt andre fjes, og få prate litt. Gå ut med god samvittighet! Barnet er i trygge hender. Kos deg! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 OK. Jeg har alltid så panikk for og bli dårlig, er helt håpløs dessverre. Tja, det er helt greit å ha fokus på matsikkerhet. Men i dette tilfellet kan du altså slappe helt av. Håper vinen er god! ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Huff, er dette mamma syndromet, alltid ett snev at dårlig samvittighet ;o) Jeg gleder meg til og se litt andre fjes, og få prate litt. Hehe, jeg tror jeg mangler det syndromet. Jeg har overhode ikke dårlig samvittighet når minstemann er hos faren sin. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Gå ut med god samvittighet! Barnet er i trygge hender. Kos deg! Takk. Blir bare en liten tur, gleder meg til noen kosleige timer sammen med venninna mi! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Takk. Blir bare en liten tur, gleder meg til noen kosleige timer sammen med venninna mi! Det er hyggelig, det. Puh, kompisen til samboeren min kom med House-dvdene mine som han hadde lånt. Nå kan jeg endelig føle meg trygg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Det er hyggelig, det. Puh, kompisen til samboeren min kom med House-dvdene mine som han hadde lånt. Nå kan jeg endelig føle meg trygg. Nå kan du senke skuldrene ja! God bedring da, du får pleie deg selv i kveld. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Nå kan du senke skuldrene ja! God bedring da, du får pleie deg selv i kveld. Jeg ligger i senga og synes synd på meg selv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Du merker fort om den er blitt dårlig. Jeg tror ikke jeg hadde drukket den. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Du merker fort om den er blitt dårlig. Jeg tror ikke jeg hadde drukket den. He he, nei jeg ventet på svar fra deg om at du ikke hadde drukket den ;o) Men vinen smakte godt den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.