Gjest tiddelitu Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne fine layouts til å bruke på myspace.com, og dernest fortelle meg hvordan jeg bruker dem? Er veeeeldig takknemlig om noen kan hjelpe. 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Du søker på goggle layouts my space. Så får du opp endel layouts sider for myspace. Så kopierer du hele linken til en av boksene du skriver om deg selv, og lagrer og vips, så har du den på profilen din:) 0 Siter
Gjest tiddelitu Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Du søker på goggle layouts my space. Så får du opp endel layouts sider for myspace. Så kopierer du hele linken til en av boksene du skriver om deg selv, og lagrer og vips, så har du den på profilen din:) Aha. Det skal jeg prøve. Takker! 0 Siter
Gjest bil_bettina Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Gå inn på www.mywackospace.com eller www.pimpmyprofile.com.... Der har jeg fikset min ihvertfall.. 0 Siter
Gjest tuddelitu Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Gå inn på www.mywackospace.com eller www.pimpmyprofile.com.... Der har jeg fikset min ihvertfall.. Ok, takk for tips. Et lite problem, bare; artistprofiler på myspace ser ikke ut til å ha et felt som heter "About me". Hvor skal jeg da paste inn koden? *grønn* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.