¤ Skara ¤ Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 I am back:)) Har ikke vært her på en stund, fikk meg ny datamaskin og skrev opp passordet og den som surret bort koden var meg:))) Skulle rydde litt i noen papirer i dag og vips her er jeg igjen )) Har sittet å lest, men er litt kjedelig når man ikke får svare å delta inne her:))) Ha en fin dag alle sammen! 0 Siter
scara Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Merkelig hvor likt nick vi har.......... 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Merkelig hvor likt nick vi har.......... he he ser detta! Får håpe det ikke blir noen misforståelser:))) 0 Siter
scara Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 he he ser detta! Får håpe det ikke blir noen misforståelser:))) Sikkert ikke - har ikke vært så veldig aktiv, så de fleste kjenner nok deg best :-) Hvis jeg mot formodning skulle få noe som er ment til deg, skal jeg si ifra ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.