Gå til innhold

spytter i kebaben så er det halal.

Anbefalte innlegg

Gjest Morrisei
Skrevet

Jeg var å kjøpte noe fastfood i dag.Så kom to utenlandske gutter inn og spurte eiern om det var halal kjøtt mens jeg ventet.Deres mat ble ferdig før meg. Og tenk at gatekjøkken fyren sa det. Jeg spytter på maten så er det halal også lo han skikkelig ... Ekkelt. Man har hørt fæle historier om hygienen på diverse gatekjøkken steder før.

Tror dere han tulla, den teite kommentaren hans gjør at jeg ble litt bekymret for også min mat.

Gjest morrisei
Skrevet

dette sa han etter de guttene hadde fått maten sin og gått.

Skrevet

Han hadde nok ikke sagt noe sånt om han virkelig gjorde det, tror jeg. Spis maten din du :)

Skrevet

Tror du han hadde sagt det om han faktisk gjorde det? Neppe.

Gjest nicole40
Skrevet

Eh....jeg leste i en avis en gang at de ansatte på et gatekjøkken med utenlandske pisset i en sluk på kjøkkenet, fortsatte å skjære salat etterpå uten å vaske hendene.Jeg bare_sier_det....

Jeg klarer meg fint uten ....

Går heller på Bon Apetite.

Gjest morrisei
Skrevet

Eh....jeg leste i en avis en gang at de ansatte på et gatekjøkken med utenlandske pisset i en sluk på kjøkkenet, fortsatte å skjære salat etterpå uten å vaske hendene.Jeg bare_sier_det....

Jeg klarer meg fint uten ....

Går heller på Bon Apetite.

Du har fått med deg at de fant rotter på bagatelle og enkelte virkelig upscale restauranter .Det med dårlige hygene tror jeg dessverre både utenlandske og norske ansatte i den bransjen har til felles. .Best å ikke tenke på det.Var så godt så uansett hva han hadde puttet i kebab sausen. Hehe.

Gjest nicole40
Skrevet

Du har fått med deg at de fant rotter på bagatelle og enkelte virkelig upscale restauranter .Det med dårlige hygene tror jeg dessverre både utenlandske og norske ansatte i den bransjen har til felles. .Best å ikke tenke på det.Var så godt så uansett hva han hadde puttet i kebab sausen. Hehe.

Smakte sikkert godt ja :)

*ulp*, tror jeg begynner å mekke kebabene selv :-)

Gjest kebab = æsj
Skrevet

Seff spytter han i babben.

Hvem gjør ikke det hvis man får sjansen?

Er jo enda morsommere hvis man faktisk forteller det i tillegg...

Skrevet

Den lokale kebabsjappa måtte legges ned etter at analyser påviste sæd i kebaben. De sto altså og laget sin egen saus på bakrommet.

Skrevet

Yakk, da tror jeg at jeg hadde takket nei til kebaben min og gått derifra.. Elendig humor overfor kunder.

Gjest morrisei
Skrevet

Den lokale kebabsjappa måtte legges ned etter at analyser påviste sæd i kebaben. De sto altså og laget sin egen saus på bakrommet.

ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææsj..

jeg må innrømme at jeg tror det er en utbredt myte om det med sæden i kebabsausen .Og at det gatekjøkkenet du nevner er enkelttilfelle.

Skrevet

ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææsj..

jeg må innrømme at jeg tror det er en utbredt myte om det med sæden i kebabsausen .Og at det gatekjøkkenet du nevner er enkelttilfelle.

Selvsagt forekommer det sjelden. De fleste kebabsjapper er relativt renslige og eies av greie folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...