Gå til innhold

katt..

en liten undulat

Anbefalte innlegg

en liten undulat
Skrevet

har så utrolig lyst på kattunge.. men de som er i avisa er gitt bort. noen som vet om andre måter å få tak i på?

Skrevet

Kattunger blir jo mer eller mindre spydd ut overalt. Det vil være nye annonser igjen imorgen, og i overmorgen, og dagen etter det, og.....

Gjest Tror du?
Skrevet

Det er "tonnevis" av dem gratis "finn.no"

:)

Er det noen som vil ha en liten fet katt også :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Er det noen som vil ha en liten fet katt også :)

Sett den inn der, mulig det ;)

Skrevet

Er du nødt til at det er en kattunge, da? Den blir jo fort voksen.

Foreningen for Omplassering av Dyr, har jo mange, mange katter (voksne) som trenger et nytt hjem. Ta deg en tur dit, og se om du ikke forelsker deg i en av de mange nydelige kattene!

Skrevet

Supert, skaff deg katt! Mye bedre med en gratis katt enn å sløse bort tusenlapper på sossete hunderaser.

Jeg skal også ha katt hvis jeg skal ha dyr noen gang. Er jo litt kult å ha den fra den er kattunge.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

bor du i Oslo/Akershus:

www.dooa.no

Kattehuset i Oslo (mosseveien) f.eks.

en liten undulat
Skrevet

Supert, skaff deg katt! Mye bedre med en gratis katt enn å sløse bort tusenlapper på sossete hunderaser.

Jeg skal også ha katt hvis jeg skal ha dyr noen gang. Er jo litt kult å ha den fra den er kattunge.

jepp! er enig. og så blir du kjent med de og de kjent med deg fra begynnelsen ;)

Skrevet

Sett inn annonse selv.

Katt ønskes.

Merkelig. Noen ganger er de umulig å gi bort, det andre øyeblikket vil alle ha de. Er det årstida? En bekjent ga bort 5 kattunger med masse bryderi. To dager senere satt en av de på trappa igjen, en uke senere satt det en til der. Den siste ble gitt bort tre ganger.

en liten undulat
Skrevet

Sett inn annonse selv.

Katt ønskes.

Merkelig. Noen ganger er de umulig å gi bort, det andre øyeblikket vil alle ha de. Er det årstida? En bekjent ga bort 5 kattunger med masse bryderi. To dager senere satt en av de på trappa igjen, en uke senere satt det en til der. Den siste ble gitt bort tre ganger.

heheh! hvorfor anstrenger man seg for å få katt for så å levere de tilbake??? har satt inn annonse på dyrenett.no. litt dyrt å sette inn i avisa her.

Skrevet

heheh! hvorfor anstrenger man seg for å få katt for så å levere de tilbake??? har satt inn annonse på dyrenett.no. litt dyrt å sette inn i avisa her.

Noen ganger kan det være hårfine nyanser mellom "å prakke på" og "gi bort".

:-)

Det ene tilfellet tror jeg var på grunn av brutale småunger, og frykt for en spinkle lille kattungens liv. Mange kattunger og andre smådyr har dødd i barns varetekt, uten at noen roper for høyt om det.

en liten undulat
Skrevet

Noen ganger kan det være hårfine nyanser mellom "å prakke på" og "gi bort".

:-)

Det ene tilfellet tror jeg var på grunn av brutale småunger, og frykt for en spinkle lille kattungens liv. Mange kattunger og andre smådyr har dødd i barns varetekt, uten at noen roper for høyt om det.

det er sant.. ungene her i huset er heldigvis fra 13 år og opp.. var på besøk hos noen som hadde funnet en hareunge i åkeren en gang. hu lille jenta som bodde der ble så glad i den at hu klemte og koset den i hjel første dagen :P

Skrevet

det er sant.. ungene her i huset er heldigvis fra 13 år og opp.. var på besøk hos noen som hadde funnet en hareunge i åkeren en gang. hu lille jenta som bodde der ble så glad i den at hu klemte og koset den i hjel første dagen :P

To venninner satt i hjel hver sin kattunge. Kattungene ville ikke sitte stille.

En annen brakk flere ribbein i et favntak med en 5-åring.

Opptil flere har havnet ut av vinduer, inni vaskemaskiner og tørketromler.

Min bror bla tatt på fersken da han stappet katta i regntønna. Da var han 5 år.

Hva jeg gjorde vil jeg ikke si, men det er barn. Vi voksne har det fulle ansvaret, ikke barna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...