Gå til innhold

bli med på lotto spenning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tør du sette opp rekke nr en som du har for i kveld?

1 13 18 21 23 28 32 er mine lykketall i kveld.

Velg selv om du oppgir din originale eller en tipping herognå.

Gjest hver lørdag
Skrevet
:) har så mange at jeg ikke rekker å skrive opp alle her
Skrevet

:) har så mange at jeg ikke rekker å skrive opp alle her

Bare rekke nr en fra en lapp, holder :)

Gjest hver lørdag
Skrevet

Bare rekke nr en fra en lapp, holder :)

OK :), her er min

1 - 4 - 12 - 14 - 16 - 25 - 32

Gjest Tacomix
Skrevet

Kan du minne meg på å fikse lotto litt før?

Har så vondt idag og fryser at jeg har ikke fått skrevet tilbake til deg. Men det kommer svar fra meg også engang snart!

Hadde jeg tippet hadde denne raden vært brukt! Det er 7 tall vel:P! Men tør jeg egentlig å sette den opp:P. Tilfelle folk vinner, men prøver for det jeg!

2, 6, 15, 21, 22, 26, 31

Dette er min vinner rekke! Går inn i kveld selv om jeg ikke har tippa:P!

Skrevet

Her er kveldens riktige lottorekke :)

2-7-12-16-17-22-26

For sikkerhets skyld har jeg ganget den med 5 sånn at hvis vi er flere med same rekke så får jeg mest penger :))

Skrevet

En av mine rekker: 1 4 12 14 17 18 24. Har vunnet på denne eller en lignende flere ganger før.

Skrevet

Her er kveldens riktige lottorekke :)

2-7-12-16-17-22-26

For sikkerhets skyld har jeg ganget den med 5 sånn at hvis vi er flere med same rekke så får jeg mest penger :))

Hvor kommer tallet 16 fra? ;o)

Gjest hver lørdag
Skrevet

En av mine rekker: 1 4 12 14 17 18 24. Har vunnet på denne eller en lignende flere ganger før.

Oi ... jammen var rekkene våre like :)

min er sånn ... står også lenger ned i tråden her

Skrevet

Her er min lottorekke:

1-5-6-7-11-19-26

Hadde vært fint å se at de tallene ble trukket ut i kveld :-)

Skrevet

Kan du minne meg på å fikse lotto litt før?

Har så vondt idag og fryser at jeg har ikke fått skrevet tilbake til deg. Men det kommer svar fra meg også engang snart!

Hadde jeg tippet hadde denne raden vært brukt! Det er 7 tall vel:P! Men tør jeg egentlig å sette den opp:P. Tilfelle folk vinner, men prøver for det jeg!

2, 6, 15, 21, 22, 26, 31

Dette er min vinner rekke! Går inn i kveld selv om jeg ikke har tippa:P!

Merket meg at du ikke har krydret dol noe spesielt i dag, så er du syk altså? Kjipt da!!

Skrevet

Da ble det tre rette og et tilegg på fresja. Du var best :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Merket meg at du ikke har krydret dol noe spesielt i dag, så er du syk altså? Kjipt da!!

Så du har merka at jeg ikke har krydra dol så mye idag! Det kan nok stemme!

Ja, jeg er syk desverre. Men jeg har enda ikke blitt helt sikkelig sengeligende enda.

Har rigga meg med dyne og ullteppe og pc og ligger og prøver slappe av. Ligger her og prøver å finne varmen. Tør ikke å si hvor varmt jeg har det her, fryser om jeg fjerner ullteppet.

Men jeg håper ikke at jeg får den sikkelige influensa, håper bare dette varer idag og går over i natt før det bryter ut sikkelig!

Før prøve å krydre dol litt senere i kveld, kanskje!

Men nå må nesten spise litt mat, er ikke sulten. Men må få i meg mat idag!

*Tar med ullteppet, frys frys*

Skrevet

Oi ... jammen var rekkene våre like :)

min er sånn ... står også lenger ned i tråden her

De fire først var like jo. Jeg fikk 3 + 1 på min!

Hadde 4 + 1 på en annen rekke.

Skrevet

De fire først var like jo. Jeg fikk 3 + 1 på min!

Hadde 4 + 1 på en annen rekke.

Gratulerer :)

Skrevet

Da ble det tre rette og et tilegg på fresja. Du var best :)

Bra det på kun en rekke. Men jeg hadde en som jeg vant på også. Vinner sjelden i lotto for tiden.

Skrevet

Så du har merka at jeg ikke har krydra dol så mye idag! Det kan nok stemme!

Ja, jeg er syk desverre. Men jeg har enda ikke blitt helt sikkelig sengeligende enda.

Har rigga meg med dyne og ullteppe og pc og ligger og prøver slappe av. Ligger her og prøver å finne varmen. Tør ikke å si hvor varmt jeg har det her, fryser om jeg fjerner ullteppet.

Men jeg håper ikke at jeg får den sikkelige influensa, håper bare dette varer idag og går over i natt før det bryter ut sikkelig!

Før prøve å krydre dol litt senere i kveld, kanskje!

Men nå må nesten spise litt mat, er ikke sulten. Men må få i meg mat idag!

*Tar med ullteppet, frys frys*

Ja det er grusomt å fryse på den måten, blir liksom aldri varmt nok. Hold godt på teppet, faller det får du vel en ny nedkjøling... God bedring!

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja det er grusomt å fryse på den måten, blir liksom aldri varmt nok. Hold godt på teppet, faller det får du vel en ny nedkjøling... God bedring!

Takk for tanker:)! Tror ikke det blir mer doling på meg idag! Best å bare gå og sove nå, tror jeg! Så håper jeg at jeg er bra igjen i morgen! Kan komme å fortelle i morgen om du vil:)!

God kveld og natt!

*zzzzzzzzzzzz*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...