Gå til innhold

Bytte nick

Gjest Ønsker å hete noe annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to brukerprofiler her inne. Den ene har ligget død over lenger tid. Nå ønsker jeg å bruke denne, men vil forandre nicket. Har forsøkt flere ganger nå, men det skjer ingenting. Går det ikke an?

Gjest nytt nickk
Skrevet

Har du forsøkt å gå inn på profil og bytte nick?

Skrevet

Har du forsøkt å gå inn på profil og bytte nick?

ja, jeg har skrevet inn nytt nick, og jeg har trykket på oppdater. Jeg har forsøkt å gjøre det både med og uten passord i feltene.

Gjest flicka lilla mej
Skrevet

ja, jeg har skrevet inn nytt nick, og jeg har trykket på oppdater. Jeg har forsøkt å gjøre det både med og uten passord i feltene.

Ja det er noe gale der faktisk. Jeg prøvde å skifte nick her om dagen.. det ble godkjennt, men allikevel var det tilbake til Solsikkefrø da jeg logga på senere. Snodig..

Skrevet

Ja det er noe gale der faktisk. Jeg prøvde å skifte nick her om dagen.. det ble godkjennt, men allikevel var det tilbake til Solsikkefrø da jeg logga på senere. Snodig..

Takk for svar, da er det ikke jeg som er klønete ihvertfall.

Men du, det nicet du nevner er jo så fint, hvorfor bytte bort det? Får meg til å tenke på varme soldager. Jeg tenker på blomsten jeg da, ikke frøet ;)

Gjest jeg liker å bytte innimellom
Skrevet

Takk for svar, da er det ikke jeg som er klønete ihvertfall.

Men du, det nicet du nevner er jo så fint, hvorfor bytte bort det? Får meg til å tenke på varme soldager. Jeg tenker på blomsten jeg da, ikke frøet ;)

Er lei av Solsikkefrø egentlig.. så jeg vil kalle meg noe annet. Bot'en Anna hadde vært morsomt :) Men såklart, jeg gir jo beskjed når jeg bytter slik at folk vet om det. Og dessuten:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...