Gå til innhold

Hva gjør du om du vinner førstepremie i lotto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man får 80 000,- i lån i året, og står man på alt et fullt studieår(60sp) får man 40% i stipend.

Men tjener man over inntektstaket (litt over 100 000 i året) eller har man mer enn formuetaket(noe over 200 000,-) blir stipendet redusert og man får mer i lån.

Takk for svar!

Fortsetter under...

Gjest lotto-drømmeren
Skrevet

Da hadde vi kanskje bygd på huset vårt litt annerledes, gjort masse masse mer med oppussingen nede ....

Bestilt flybilletter til Brazil (har tilgang til gratis hus der nede), så hadde vi vært der hele sommeren mens utbyggingen pågår her hjemme ...

Bestilt meg billett slik at jeg kan bli med gemalen min på Route 66 neste år ....

Satt av en pott som jeg kan dele til barna sånn etterhvert ....

Ny bil har vi, litt gjeld, begge har jobb .... jo jeg hadde kanskje gått ned til 50% stilling .....

Skrevet

Brukt et år på å reise rundt i verden! Ha med ungene.

Så ville jeg ha flyttet til et sted nært sjøen.

Ville forhåpentligvis ha lite gjeld å betale på etter det, så da ville jeg jobbet litt redusert stilling, 80 % kanskje.

Skrevet

Da skulle jeg leid fagfolk til å byttet gulv i 1. etg her. Og kjøpt ny spisestue og framskap!

Resten hadde jeg spart, tror jeg.

Skrevet

Da ville jeg ha

*pusset opp badet

* betalt ned litt gjeld

* hatt en stor fest for alle jeg kjenner og liker

* oppgradert garderoben

* gitt til "mine" veldedige organisasjoner (Kirkens Nødhjelp, Leger Uten Grenser og Unicef)

Skrevet

Betalt ned på huslån, kjøpt nye møbler, reist bort en tur, spart noe,

Annonse

Gjest ensom egoist
Skrevet

Første jeg hadde gjort er å investere sånn at jeg fortsetter å være millionær. Så hadde jeg nok reist, kjøpt fet bil, klær, klær, klær (tatt helt av mao) og brukt penger på utdanning.

Gjest baremei
Skrevet

Da ville jeg:

- betalt ned studielånet

- kjøpt leilighet

- spandert noe på de jeg er glad i

- tatt meg en tur til New York

- kjøpt hund

- gitt en del til humanitært prosjekt

- spart resten (hvis det var noe igjen:)

Skrevet

Eg ville...

Kjøpt oss ein bil som er stor nok til å køyre heile familien i.

Funne oss ein litt romslegare og kanskje litt meir sentral stad å bu.

Det er førsteprioritet, så fikk vi vel sjå med det andre...

Skrevet

Jeg ville betalt ned lånet, brukt penger på oppussingen, reist på ferie, gitt bort penger til barn og familie, hatt en heidundrande shoppingtur, hehe. ;-P

Og spart litt. Hvis det var noe igjen da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...