kyrillo Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Beklager å "skli" litt ut i tråden din Dorthe, men stemmen og dialekten til Mentor er HELT grusom !!!! Han høres ut som en dårlig skuespiller som prøver å snakke en dialekt han ikke behersker. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hvis du tenker på slaktingen, så tror jeg det har noe å gjøre med at hun er biolog. Nei, jeg tenker ikke på slaktingen for der hadde nok jeg reagert på omtrent samme måten. Jeg tenker mer på den fysiske holdningen, måten å prate på osv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg synes hun er litt ekkel men språket er det verste ) Hvordan ekkel? Språket bør jeg helst ikke uttale meg om ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Hvordan ekkel? Språket bør jeg helst ikke uttale meg om ;-) Jeg kan ikke forklare det, det går bare på følelser. Kanskje hun ikke virker helt ærlig? Men det er nesten synd at du ikke kan høre den stemmen og den dialekten ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg kan ikke forklare det, det går bare på følelser. Kanskje hun ikke virker helt ærlig? Men det er nesten synd at du ikke kan høre den stemmen og den dialekten ;o) Ja, hun er litt sånn "engel med skit på vingan" ;-) Sikkert endel fordeler med å være døv også! 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Ja, hun er litt sånn "engel med skit på vingan" ;-) Sikkert endel fordeler med å være døv også! Helt sikkert ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Slarvekjerringer! Hihi, er du fra et sted i nærheten;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hihi, er du fra et sted i nærheten;o) hehe, nei:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 hehe, nei:-) Det er lov å diskutere folk som melder seg på reality altså. Det er jammen selvvalgt ) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Det er lov å diskutere folk som melder seg på reality altså. Det er jammen selvvalgt ) Hun er jo bare 23 år, da. Da er det lov å være litt naiv ennå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Hun er jo bare 23 år, da. Da er det lov å være litt naiv ennå. Jada, og hun kan ikke for hvor hun er oppvokst heller ) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jada, og hun kan ikke for hvor hun er oppvokst heller ) Neida:-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg kan ikke forklare det, det går bare på følelser. Kanskje hun ikke virker helt ærlig? Men det er nesten synd at du ikke kan høre den stemmen og den dialekten ;o) Jeg synes bare hun virker litt... dum. :-P 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Synes hun ser ut som de fleste på den alderen jeg, hehe, de fleste ser fæle ut. Hehe 0 Siter
EllaJo Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Helt grusomt å høre på henne. Tror det er både dialekta og stemmen som gjør det. Ikke får jeg med meg så mye av det hun sier heller da... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Helt grusomt å høre på henne. Tror det er både dialekta og stemmen som gjør det. Ikke får jeg med meg så mye av det hun sier heller da... Sett på tekst, 222 på tekst-tv, og putt propper i øra ;-) 0 Siter
sheba Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Har ikke lest hele tråden her så kan godt være du allerede har fått svar:) For meg som er fra Kristiansand høres det ut som hun er fra Mandalstraktene, venninna mi er gift med en derfra og de snakker temmelig likt:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Har ikke lest hele tråden her så kan godt være du allerede har fått svar:) For meg som er fra Kristiansand høres det ut som hun er fra Mandalstraktene, venninna mi er gift med en derfra og de snakker temmelig likt:) Farsund var det en som svarte ) 0 Siter
sheba Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Farsund var det en som svarte ) Fant det på farmen sidene på tv2:) Tenk og bomme sånn da, men jeg var nå på rett vei, sånn vestlige vest-agder hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.