Gjest this is a signature Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hvor mange "finaler" er det? Er det over hele Norge? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Nei, det er noen utvalgte byer. Sikkert noe ala Tromsø, Trondheim, Bergen, Stavanger og Oslo. Men sjekk nrk.no så finner du svar. Har du tenkt å delta? Har mine tvil om det er mulig å melde seg på så seint. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Nei, det er noen utvalgte byer. Sikkert noe ala Tromsø, Trondheim, Bergen, Stavanger og Oslo. Men sjekk nrk.no så finner du svar. Har du tenkt å delta? Har mine tvil om det er mulig å melde seg på så seint. Haha..Nei, fant bare tilfeldigvis ut ved å bla gjennom kanalene at det er show i Bodø ikveld. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Haha..Nei, fant bare tilfeldigvis ut ved å bla gjennom kanalene at det er show i Bodø ikveld. I Spektrum formoder jeg? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 I Spektrum formoder jeg? Jepp. Hvordan visste du det? Kommer du derfra? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jepp. Hvordan visste du det? Kommer du derfra? Jeg har vært der i militæret. Tenkte at Spektrum måtte være det naturlige sted å arrangere slikt. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har vært der i militæret. Tenkte at Spektrum måtte være det naturlige sted å arrangere slikt. Hvor ligger det? Jeg har bodd der, men det er noen år siden.. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hvor ligger det? Jeg har bodd der, men det er noen år siden.. Ligger like ved innkjøringa til hovedflystasjonen, tror jeg. 0 Siter
TrineE Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hvor ligger det? Jeg har bodd der, men det er noen år siden.. Det er i nordlandshallen. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Det er i nordlandshallen. Å, skifta navn altså. Fancy ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.