Gå til innhold

Noen som kan litt historie her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Napoleon? Slem eller "snill"?

Ville han a revolusjon i Frankrike? Men så mislyktes han?

Skrevet

Slem eller snill, hehe! En god leder var han i hvert fall. Og kun 158 cm har jeg lest.

Skrevet

Takk for hjelpen. Hm...må lese så utrolig mye historie for å få svar på et lite spørsmål, derfor jeg bare postet et her i steden.

Får vel sette i gang å lese. Egentlig bare lurer jeg på om han var en forkjemper for Den Franske Revolusjonen=)

Forstår. Vel jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, er ganske grønn på han Napoleon, gitt :-)

Gjest NurseNovel
Skrevet

Forstår. Vel jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, er ganske grønn på han Napoleon, gitt :-)

Men syfilis hadde han:)

Skrevet

Men syfilis hadde han:)

Lærte du det på sykepleien? ;-)

Gjest NurseNovel
Skrevet

Lærte du det på sykepleien? ;-)

Mæi, av pappa:)

Skrevet

Mæi, av pappa:)

Høh, er det slike ting han lærer deg, lissåm.. :o)

Gjest NurseNovel
Skrevet

Høh, er det slike ting han lærer deg, lissåm.. :o)

Jepp:) og hvorfor skulle ikke det være en del av historien liksom - hvis det hadde konsekvenser for han handlinger?

*jeg bare spør* :)

Skrevet

Jepp:) og hvorfor skulle ikke det være en del av historien liksom - hvis det hadde konsekvenser for han handlinger?

*jeg bare spør* :)

Åja, det er sant, man blir litt sånn gæern i hodet etterhvert?

Gjest NurseNovel
Skrevet

Åja, det er sant, man blir litt sånn gæern i hodet etterhvert?

Man blir visst det. Får stormannsgalskap - intet mindre.... Napoleon var en sånn kar. Men selvfølgelig kunne det vært noe annet:)

Gjest baremei
Skrevet

Slem eller snill, hehe! En god leder var han i hvert fall. Og kun 158 cm har jeg lest.

Hehe, jeg er like lang som Napoleon var! Hurra:)

Skrevet

Hehe, jeg er like lang som Napoleon var! Hurra:)

Men er du like glad i kake?

Gjest baremei
Skrevet

Men er du like glad i kake?

Ikke napoleonskake i hvert fall;)

Skrevet

Ikke napoleonskake i hvert fall;)

Det smaker dritt.

Gjest baremei
Skrevet

Det smaker dritt.

Hehe, ja det finnes bedre kaker synes jeg. Men var han altså en stor kakemons, Napoleon? *Suger til meg ny og viktig lærdom*

Skrevet

Hehe, ja det finnes bedre kaker synes jeg. Men var han altså en stor kakemons, Napoleon? *Suger til meg ny og viktig lærdom*

Jeg tipper han var det når han får en kake oppkalt etter seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...