Gå til innhold

Hundeføreren funnet i live!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier du ;-)

"Si i fra når du vet."

hihi

Er vi enige?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åh, det var bra! Bor i nærheten av Oppdal, så det blir liksom litt mer skummelt da. Men hvordan gikk det med hundene?

Skrevet

Det står hundeføreren i avisen også, så jeg vet ikke hvorvidt det er galt. Ikke at man bør lære rettskrivning av avisene... :)

Står det det? Det var da endelig godt å høre ;-)

Klarer ikke å bli helt enig med meg selv om det er korrekt bruk av ordet... Hundene trenger jo en som "kjører" dem, derav hundefører..eller?

Skrevet

Åh, det var bra! Bor i nærheten av Oppdal, så det blir liksom litt mer skummelt da. Men hvordan gikk det med hundene?

Gikk visst bra med hundene også :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gikk visst bra med hundene også :-)

Ja, hadde funnet det ut hvis jeg hadde giddet å lese tråden først. *skamfull* ;)

Skrevet

Ja, hadde funnet det ut hvis jeg hadde giddet å lese tråden først. *skamfull* ;)

Jeg lider av skrivekløe, så det var godt å få skrevet det ned *hehe*

Skrevet

Nå ble jeg lettet og glad! Trodde dette ville ende tragisk jeg, da jeg hørte de måtte trekke tilbake letemannskapene i går kveld.

Skrevet

Det står å lese på dagbladet.no

Men etter som jeg forstår på andre innlegg her på dol også, så er det visst ganske unormalt å kikke på nettavisene når man lurer på siste utvikling i nyhetssaker ;-)

"unormalt å kikke på nettavisene når man lurer på siste utvikling i nyhetssaker ;-) "

Nå har jeg det! Nyhetene oppdateres hele tida. Avisen kommer hver morgen, Dagsrevyen også. Er ikke vant til at det dukker opp nyheter i hytt og pine.

Skrevet

Nå ble jeg lettet og glad! Trodde dette ville ende tragisk jeg, da jeg hørte de måtte trekke tilbake letemannskapene i går kveld.

Ja, jeg må innrømme at jeg ikke trodde det skulle gå bra!

Ubehagelig å sitte hjemme i den varme stua og vite at mannen og hundene lå der ute et sted og bare venta på hjelp...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...