Gå til innhold

Spellemann - igjen

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si meg, er kameramannen (/kvinnen) forelska i han eks idoldommeren? (Jan Fredrik Karlsen)

Han blir filma hele tida...

Skrevet

Det samme la jeg merke til også. Og den opptredenen til Valebrok var bare helt flau!

Skrevet

Det samme la jeg merke til også. Og den opptredenen til Valebrok var bare helt flau!

Hvordan da? Fikk ikke med meg den..

Skrevet

Hvordan da? Fikk ikke med meg den..

Tror ikke helt jeg klarer å beskrive det. Virket som han ikke helt kunne morsomhetene han skulle framføre, det gikk altfor tregt.

Skrevet

Tror ikke helt jeg klarer å beskrive det. Virket som han ikke helt kunne morsomhetene han skulle framføre, det gikk altfor tregt.

Det var jo Thomas og Harald som fjernstyrte han gjennom en øreplugg. Kan tenke meg de hadde det svingøy med å få Valebrokk til å holde lygekors da han lovpriste den nye Rikskringkastingssjefen.

Skrevet

Han visste jo ikke hva han skulle si på forhånd da - han ble fjernstyrt gjennom en øreplugg akkurat der og da! :o)

Skrevet

Det er viktig for TV2 å understreke hvor betydningsfull Idol-konkurransen er. Det skaper forventninger og seere foran neste sesong. Derfor gjør de så godt de kan for å promotere alt som har med Idol å gjøre.

Dette ble ekstra tydlig i "årets låt"-kåringen. Haleluja-kammeratene burde jo vært diskvalifisert bare fordi det er en cover. Men den synges av 2 idol-deltagere som styres av Jan Fredrik, så...

Og for å være helt sikre på at den vant, sørget TV2 for at konkurransen var minimal, ved å la Marit Larsen og Elvira stille uten sine sine sterkeste sanger. Det var så tydlig at det ble helt pinlig. TV2 er nå engang en 100%kommersiell kanal, men litt redaksjonell integritet kunne de ha kostet på seg. Kanskje arvtageren til V-brok blir litt mindre pengefokusert.

Skrevet

Det er viktig for TV2 å understreke hvor betydningsfull Idol-konkurransen er. Det skaper forventninger og seere foran neste sesong. Derfor gjør de så godt de kan for å promotere alt som har med Idol å gjøre.

Dette ble ekstra tydlig i "årets låt"-kåringen. Haleluja-kammeratene burde jo vært diskvalifisert bare fordi det er en cover. Men den synges av 2 idol-deltagere som styres av Jan Fredrik, så...

Og for å være helt sikre på at den vant, sørget TV2 for at konkurransen var minimal, ved å la Marit Larsen og Elvira stille uten sine sine sterkeste sanger. Det var så tydlig at det ble helt pinlig. TV2 er nå engang en 100%kommersiell kanal, men litt redaksjonell integritet kunne de ha kostet på seg. Kanskje arvtageren til V-brok blir litt mindre pengefokusert.

Er dette din teori?

Don't Save Me og Love I Can't Defend var jo hiter de da..Hvilke andre låter synes du burde vært istedetfor da?

Skrevet

Fikk du ikke med deg at det var det som var morsomt. Han ble fjernsynt gjennom en ørepropp av Harald og Thomas. Synes det var sporty av sørlendingen jeg:)

Skrevet

Er dette din teori?

Don't Save Me og Love I Can't Defend var jo hiter de da..Hvilke andre låter synes du burde vært istedetfor da?

Under the surface og Egypt Song.

Skrevet

Fikk du ikke med deg at det var det som var morsomt. Han ble fjernsynt gjennom en ørepropp av Harald og Thomas. Synes det var sporty av sørlendingen jeg:)

Hehe, nei det fikk jeg ikke med meg. Da skjønner jeg opplegget bedre. Der ser du, tissepauser bør legges til reklamepausene.

Skrevet

Han visste jo ikke hva han skulle si på forhånd da - han ble fjernstyrt gjennom en øreplugg akkurat der og da! :o)

Akkurat ja, jeg mista jo hele poenget jeg. Som jeg skrev til avtrykk, tissepauser bør med andre ord legges til reklamapausene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...