Gå til innhold

Dumme Dumme Deg!

Gjest hater ignorante dumme mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh, er det noe jeg hater så er det ignorante dumme mennesker!

Kan de ikke forstå at det ikke går an å sløse energi til elektriske apparater innendørs om vinteren?

Altså, om en PC omdanner strøm til lys på skjermen, varme i kabinettet, litt støy, så vil dette GÅ OVER TIL VARME etterpå!

Energi kan hverken oppstå eller forsvinne!

Så det spiller ingen rolle om jeg har på PC'er stereoer, lyspærer og alt annet så lenge det er termostater på varmovnene og det er for kaldt i rommet allikevel!

Jeg ville skammet meg hadde jeg vært så dum at jeg ikke skjønte det! Har man ikke gått folkeskolen???

Gjest gjeeesp:) :) :)
Skrevet

Gjesp.... :o

Hehe, måtte bare si at når jeg leste innlegget ditt, så måtte jeg gjespe :)

Gjest soveskinn
Skrevet

[quote name=gjeeesp:) :) :)' timestamp='1169942170' post='3498383]

Hehe, måtte bare si at når jeg leste innlegget ditt, så måtte jeg gjespe :)

"DA jeg leste innlegget...." heter det, vet du. Dengang DA og hver gang Nå.

*gjesper videre*

Skrevet

"DA jeg leste innlegget...." heter det, vet du. Dengang DA og hver gang Nå.

*gjesper videre*

"DA jeg leste innlegget...." heter det, vet du. Dengang DA og hver gang Nå".

Hæ? Det finnes ikke noe som heter "dengang". Det skrives i to ord. Og dessuten brukes "når" i den regelen, ikke "Nå".

Gjest soveskinn
Skrevet

"DA jeg leste innlegget...." heter det, vet du. Dengang DA og hver gang Nå".

Hæ? Det finnes ikke noe som heter "dengang". Det skrives i to ord. Og dessuten brukes "når" i den regelen, ikke "Nå".

Så flink du er :)

Gjest boringer
Skrevet

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Skrevet

Du har nok rett i det du skriver. Men ingen av dere burde henge seg opp i dette.

frøken rosanna
Skrevet

Jaggu bruker du energi, mann! Jeg tør ikke tenke på hvilket overforbruk du kommer til å brenne av hvis du får høre hva jeg tror om skolegangen DIN.

Skrevet

Jaggu bruker du energi, mann! Jeg tør ikke tenke på hvilket overforbruk du kommer til å brenne av hvis du får høre hva jeg tror om skolegangen DIN.

Jasså?

Tror du virkelig at det å være "dum" (som i drittsekk, ufyselig og frekk) er synonymt med å være dum (som i å ikke klare eller ville gjennomføre skikkelig skolegang)?

Du er kanskje en av disse menneskene som har klart å skaffe seg en bachleorgrad i feks samfunnsfag eller sosiologi, og som derpå tror at man er skikkelig klok fordi man virkelig klarte dette, og at slike mennesker som klarer dette er blitt "modne" (slik at de altså ikke er noen "drittsekk") av skolegangen?

Tro om igjen!

Enhver idiot kan klare universitetsstudier. Det dreier seg om vilje og god nok helse, ikke om klokskap og intelligens.

Det er nok av drittsekker i akademia, tro du meg!

Skrevet

Jasså?

Tror du virkelig at det å være "dum" (som i drittsekk, ufyselig og frekk) er synonymt med å være dum (som i å ikke klare eller ville gjennomføre skikkelig skolegang)?

Du er kanskje en av disse menneskene som har klart å skaffe seg en bachleorgrad i feks samfunnsfag eller sosiologi, og som derpå tror at man er skikkelig klok fordi man virkelig klarte dette, og at slike mennesker som klarer dette er blitt "modne" (slik at de altså ikke er noen "drittsekk") av skolegangen?

Tro om igjen!

Enhver idiot kan klare universitetsstudier. Det dreier seg om vilje og god nok helse, ikke om klokskap og intelligens.

Det er nok av drittsekker i akademia, tro du meg!

god bedring:) hva med og finne frem "gule sider", let deg frem til psykologer.

Det er selvfølgelig lov og være sint, men du viser ikke mye mer enn "sinne" i starten av tråden din og da er det ikke lett og komme med fornuftige svar heller!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...