bouenas Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 å du så aktiv du er da Kos deg. Tji-hi, ja var voldsomt i kveld ;o) Må være fordi jeg har begynt med Rosenrot! Og takk så mye, jeg koser meg stort :-) Sjokoladekake med et stort glass melk til er bare herlig! Kos deg selv du også! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Havrebrød med skinke, ost og agurkskiver. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Saganaki. Stekt gresk ost med stekte tomater. Meg og vil ha! 0 Siter
Gemini Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Pølse og potetmos, nå blir det fruktcoktail og pistasjis Det er lørdagskvelden sin det ja.. fruktcoktail og pistasjis - sammen??? 0 Siter
Veruca Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Nøttesjokolade (bombe...) Men jeg sitter å skreller en appelsin nå da, så... hadde jeg lest innlegget 20 sek senere ville det vært noe sunt noe 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Nøttesjokolade (bombe...) Men jeg sitter å skreller en appelsin nå da, så... hadde jeg lest innlegget 20 sek senere ville det vært noe sunt noe haha, der tok jeg deg Nei vet du hva, unn deg litt kos på en kveld som dette, med god samvittighet! 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Meg og vil ha! Det skjønner jeg godt for det var deilig. Jeg er så glad for at jeg fant den osten og slapp å kjøpe haloumi som er så dyrt. 0 Siter
Piraye Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Siste jeg putta i munnen: Snus Siste jeg spiste: Fishermans friend med lakris 0 Siter
Veruca Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 haha, der tok jeg deg Nei vet du hva, unn deg litt kos på en kveld som dette, med god samvittighet! he he, jeg skylder på at det er lørdsgskveld, og at jeg syntes litt syndt på meg selv som har nattevakt 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Siste jeg putta i munnen: Snus Siste jeg spiste: Fishermans friend med lakris SÅ sterke saker du bruker da 0 Siter
Gjest blame Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 fruktcoktail og pistasjis - sammen??? Jaa'aa! Det er godt! Høres det veldig sært ut? 0 Siter
sheba Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg spiste rips av alle ting:) La dem til tining tidligere i dag og før jeg tilsatte endel ting og moste bærene så smakte jeg en håndfull, nam! Skal lage vin:) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Det var en sen lørdagsmiddag hvis du mener mat. Kotletter, chips, bernesaus (vet det ikke skrives sånn) erter og maiskorn. Snakker vi om drikke så var det rød Martini med isklumper. Nam til alt 0 Siter
Gemini Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jaa'aa! Det er godt! Høres det veldig sært ut? Igrunnen ja... ;-) Men det hjelper sikkert ikke på at jeg ikke er så glad i pistasj-is... Men frukt-cocktail tror jeg bare jeg har spist med krem, eller som den er, ikke sammen med is av noe slag. 0 Siter
Piraye Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 SÅ sterke saker du bruker da Jah, det var tidsfordriv på legevakta da. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 En skje med propolismikstur! 0 Siter
Tonette Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Igrunnen ja... ;-) Men det hjelper sikkert ikke på at jeg ikke er så glad i pistasj-is... Men frukt-cocktail tror jeg bare jeg har spist med krem, eller som den er, ikke sammen med is av noe slag. Da jeg var liten, brukte vi som oftes is til hermetisk frukt, og det var kjempegodt :-) Mye bedre enn krem. Nå spiser jeg i grunn svært sjelden dessert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.