amber sun Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg synes det er godt, ja. Men så er jeg glad i vanlig peanøttsmør også da, særlig sånn amerikansk 'smooth'. Får kanskje teste det ut da. :-) vanlig peanøttsmør liker jeg igrunnen ikke noe særlig, syns det er så over the top på en måte, selv om jeg liker peanøtter. Men - jeg skal smake det nye, og se om jeg liker det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Frisk blir man jo til slutt uansett, med eller uten propolis. Men det smaker jo godt, så jeg fortsetter å ta det, jeg. Jammen det varer litt kortere med propolis da! *prøver å overbevise seg selv* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jammen det varer litt kortere med propolis da! *prøver å overbevise seg selv* Hmmm, skeptisk. 0 Siter
annegunn Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Får kanskje teste det ut da. :-) vanlig peanøttsmør liker jeg igrunnen ikke noe særlig, syns det er så over the top på en måte, selv om jeg liker peanøtter. Men - jeg skal smake det nye, og se om jeg liker det. Jeg er ikke så veldig glad i peanøtter 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 2 skiver til lunsj. 1 med kalkun falukorv og 1 med laks & majones (tube). Nå sitter jeg bare å venter på at potetene og fisken skal bli ferdig, så vi får spist middag. 0 Siter
org Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Ei stor skive fersk ananans. Skulle gjerne hatt mer, men er nok litt allergisk, så jeg kan ikke. 0 Siter
org Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Frisk blir man jo til slutt uansett, med eller uten propolis. Men det smaker jo godt, så jeg fortsetter å ta det, jeg. Smaker det godt, sa du? Da må jeg få det i hus. Lever etter "føre-var-prinsippet". Og når det atpåtil er godt, så har jeg ikke noe å tape! *S* 0 Siter
NeaNoor Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hamburger. Og nå er jeg så kvalm at jeh tror jeg omkommer. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Hamburger. Og nå er jeg så kvalm at jeh tror jeg omkommer. huffame... Det ordner seg nok om litt 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Twistbit med hel nøtter i. Koteletter er det siste eg hadde i munnen hehe 0 Siter
muriel Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 En pose Kina maiskuler. Og så skal jeg glefse i meg en baguett før jeg kryper til køys 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 En pose Kina maiskuler. Og så skal jeg glefse i meg en baguett før jeg kryper til køys Glefs ivei hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.