Gå til innhold

Uff, jeg er nok sur, fyameg..

Anbefalte innlegg

Gjest Blonde Beate
Skrevet

Vi er en vennegjeng på 4,to menn og to damer, der vi i løpet av det siste året har delt oss opp i to "par".

Det har ikke vært noe forelskelse eller seriøst opplegg mellom noen av oss, men vi har liksom funet vår sexpartner, og fortrolige venn.

Men akkurat i kveld kunne ikke jeg bli med, så de tre andre møttes for en hyggelig aften, med litt å drikke.

Jeg kunne i utgangspunktet ikke bli med, men senere på kvelden tok jeg meg en tur allikevel!

Min kompis parkerte bilen sin der, og etter at vi tok en liten tur på byen ble han med venninnen min hjem for å sove ut rusen, siden han måtte opp igjen tidlig neste morgen.

Hadde han overnattet hos meg måtte han enten utsatt avtalen neste formiddag, eller betalt en taxi til dit bilen sto.

Men det gjorde så vondt, og jeg var skikkelig lei meg, og nå er alt bare dumt, og jeg ser ikke frem til morgendagen, siden jeg desverre har skrevet en melding om at jeg syntes det var dårlig gjort.

Jeg ergrer meg over at jeg måtte påpeke at jeg var misfornøyd, og at jeg sannsynligvis må takle dette i morgen.

Jeg ser det nå, at jeg liker denne mannen bedre enn han liker meg, men han er en god kompis, og jeg vil gjerne bagatelisere dette mest mulig, men hvordan kan jeg bortforklare at jeg skrev den meldingen?

Det er nok ikke særlig legitimt å skylde på fylla vil jeg tro, eller er det det?

Forventer null sympati, men kanskje noen kan sette seg inn i hvordan jeg føler det?

Skrevet

Skjønner godt at dette ikke er noe spesielt hyggelig.

Men for å ro meg ut av situasjonen så hadde jeg nok villet skyldt på et par øl for mye. Morgendagen kommer, og meldingen vil bli lest. Men kan du ikke virke litt overrasket? Å late som du ikke riktig husket å ha sendt noe melding og kanskje le det vekk med å si hvor følelseladd du blir i fylla.

Lykke til!

Skrevet

Typisk scenario når man har drukket. Jeg ville nok egentlig bare latt som jeg ikke husker at jeg sendte den meldingen jeg.

Fikk du forøvrig noe svar?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...