Gå til innhold

Når er det ok å ringe noen en søndagsmorgen?

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg ser ann folk litt. De som har små barn kan jeg ringe ganske tidlig - sånn i 8-9 tida.

Men andre folk så venter jeg til etter 10.

Gjest josefine1
Skrevet

Det kommer an på hvem det er til da.

Familie og nære venner ringer jeg til når det passer meg.

Ikke-nære-venner som jeg egentlig ikke har noe å snakke med om, og jeg bare må ringe med en beskjed (som kan vente), etter kl 10 kanskje.

Skrevet

Spørs hvem en ringer til. Drøyer telefoner til etter 11-12 på søndager (kjedelig å vekke folk om de sover). Enkelte i familien kan jeg ringe til i 8-9 tiden.

Skrevet

Om det er folk jeg vet er tidlig oppe (har småbarn f.eks.) så kan jeg ringe elelr sende en melding fra kl. 9, ellers drøyer jeg gjerne til både 10 og 11. Vi spiser som regel ikke frokost før i 10-tiden selv og før det vil jeg gjerne ha ro.

Gjest ferskentre
Skrevet

VET en ikke når folk pleier stå opp om søndagen, eller om de kanskje har vært på fest, så burde en vente til kl 12.

Skrevet

Har de unger, så er det greit å ringe fra 9 ihvertfall.

Er det en ungkars(kvinne), så ville jeg nok drøyd det til nærmere 12.

Skrevet

tidligst kl ti vil jeg si. Er det folk uten barn ville jeg ventet til nærmere tolv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...