Gå til innhold

var dette ett avslag?

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig mr spes
Skrevet

Hei

lurer på om jeg virkelig fikk avslag eller om det kansje finnes mulighet fortsatt:

Fikk beskjed om att hun desverre ikke hadde samme følelsene for meg (etter att jeg fortalte henne hvor mye jeg var glad i henne), får også beskjed om og prøve og glemme henne slik att det blir enklere for meg.

Ser egentlig litt positivt på dette vet att jeg er gift og ikke skal prøve meg på andre og sån men jeg fikk jo bare beskjed om og prøve og glemme henne, kan dette virkelig være ett negativt svar eller bør jeg skille meg og prøve mere på den damen jeg virkelig elsker?

skille meg bør jeg kanskje gjøre uansett?

Skrevet

Du skal være en rimelig rar skrue for å se noe positivt i dette.

Mitt tips er at du blir skilt snart, uansett om du ønsker det eller ikke.

Skrevet

Dra ned skylappene her da - stort klarer kan det ikke sies at hun ikke er interessert i deg. Og det skjønner jeg godt - gifte menn skal man holde seg laaaangt unna med mindre det er ens egen!

Gjest ulykkelig mr spes
Skrevet

Du skal være en rimelig rar skrue for å se noe positivt i dette.

Mitt tips er at du blir skilt snart, uansett om du ønsker det eller ikke.

jeg hadde jo håpet på noe litt mere positivt, men siden jeg er gift og hun muligens ikke vil tulles inn i noe med en gift mann så var kansje dette bare ett sånt lite forsiktig avslag der hun kansje håper att jeg gir litt gass etter att jeg er skilt?

(hun sier att jeg må prøve(altså prøve) og glemme henne). hun sier ikke kontant: glemm det.

Gjest rettskriving...
Skrevet

jeg hadde jo håpet på noe litt mere positivt, men siden jeg er gift og hun muligens ikke vil tulles inn i noe med en gift mann så var kansje dette bare ett sånt lite forsiktig avslag der hun kansje håper att jeg gir litt gass etter att jeg er skilt?

(hun sier att jeg må prøve(altså prøve) og glemme henne). hun sier ikke kontant: glemm det.

Sorry, kan ikke dy meg:

at - ikke att

glem - ikke glemm

Skrevet

Må nok skuffe deg, dette er et avslag! Stort klarere kan det vel ikke sies.

Skrevet

Det der var et klart avslag, så klart som det kan bli hvis man ønsker å unngå å være slem. Glem henne og bruk tida på å finne ut av hva du skal gjøre med ekteskapet ditt.

Skrevet

Synes du skal prøve å gløyme henne og prøve å fikse opp i knutane i ekteskapet :-) *lykke til*

Gjest ferskentre
Skrevet

Ja, et klart avslag. Pakket pent inn, slik at det skal høres ut som om det er mest pga omtanke for deg. Vi kvinner vil helst unngå å såre noen. Beklager å måtte si det.

Gjest ferskentre
Skrevet

Herregud, er du så feig at du må finne ei ny dame FØR du kan si til kona di at du vil skilles? Typsik mannfolk. De er så redde for å stå på egne ben. Skill deg, SÅ kan du begynne å date andre damer.

Lurer forøvrig på om det er du som har surra litt med venninna mi. Høres likt ut. Men er vel mange slike historier. Har du ganske små barn, bor på Østlandet og traff hun dusvermer for på et utested i en liten by en lørdag for et par uker eller så, så er det en sjans. hehe...

Skrevet

Jeg ser ikke at det avslaget der har noe positivt i seg i det hele tatt. Det var veldig avvisende, jeg vil anbefale deg å gi opp. Hvis et mannfolk ikke hadde gitt seg etter at jeg hadde sagt noe sånt, så hadde jeg nesten følt meg trakassert, og det neste avslaget hadde ikke blitt så pent pakket inn.

Forøvrig er det utrolig dårlig gjort ovenfor kona di å sjekke andre, fortjener hun ikke at du rydder opp på hjemmebane først?

Skrevet

Herregud, er du så feig at du må finne ei ny dame FØR du kan si til kona di at du vil skilles? Typsik mannfolk. De er så redde for å stå på egne ben. Skill deg, SÅ kan du begynne å date andre damer.

Lurer forøvrig på om det er du som har surra litt med venninna mi. Høres likt ut. Men er vel mange slike historier. Har du ganske små barn, bor på Østlandet og traff hun dusvermer for på et utested i en liten by en lørdag for et par uker eller så, så er det en sjans. hehe...

Hei

Har egentlig ikke så små barn og har nok ikke rotet rundt med noen fra østlandet.

Ja jeg er muligens feig, men nå har jeg da fortalt nesten hele historien og hun jeg er gift med vil jo fortsatt ha meg boende, (hun har en mening om att det er ingen som har sagt att det skal være enkelt og være gift osv). att vi bor sammen som foretningspartnere har vi jo innsett begge.

Har nok heller ikke ønsker om og date andre damer det var nå bare noen følelser for denne nye som dukket opp igjen og dette stikker så dypt,

Takker for att du virker så ærlig

Gjest ulykkelig mr spes
Skrevet

Sorry, kan ikke dy meg:

at - ikke att

glem - ikke glemm

Vett eg skriver litt feil her og der men blei ikke klokere av dei linjene dine.

Du trenger nok noe pedagogisk utdanning før du starter med undervisning

Gjest ferskentre
Skrevet

Hei

Har egentlig ikke så små barn og har nok ikke rotet rundt med noen fra østlandet.

Ja jeg er muligens feig, men nå har jeg da fortalt nesten hele historien og hun jeg er gift med vil jo fortsatt ha meg boende, (hun har en mening om att det er ingen som har sagt att det skal være enkelt og være gift osv). att vi bor sammen som foretningspartnere har vi jo innsett begge.

Har nok heller ikke ønsker om og date andre damer det var nå bare noen følelser for denne nye som dukket opp igjen og dette stikker så dypt,

Takker for att du virker så ærlig

hehe... Bare hyggelig det. Men så lenge dere forretningspartnere ikke har avtale om at dere kan date andre, så må du nok holde deg på matta. Har selv hatt et par forelskelser (i andre) mens jeg har vært gift, men var helt klar på at det ikke skulle bli noe mer enn avstandsforelskelse. Kan være mye kos i det også! Ekteskap går i bølger. Vi har hatt det himmelsk, helt jævlig og på det jevne. Nå er det på det jevne, og det er jeg fornøyd med. Et stabilt familieliv er noe en ikke skal gi på dunken når en har satt barn til verden. Ikke for en forelskelse som kanskje ikke tåler mer enn den første hverdagen iallefall!

Lykke til!

Skrevet

Du skal være rimelig desperat hvis ikke tar dette som er avslag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...