Gå til innhold

Antall kalorier..

Gjest ei som vil bli kvitt 4 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har meldt meg inn i Vektklubben på VG,og får opplyst at jeg bør spise 2000 kalorier hver dag.

Er ikke dette litt mye? Trodde at dersom enn skal slanke seg, så skulle kalori inntaket ligge på ca 1400-1600. Noen som vet??

Takk :)

Skrevet

Det kommer helt an på forbruket ditt. Du bør ligge ca 500 kalorier under dagsforbruket. En jeg kjenner har nylig gått ned 15kg, hun spiste ca 2000 kalorier for dagen, det var riktig for hennes forbruk.

Skrevet

Det og melde seg inn i vektklub.no for bare 4 kilo virket litt sløvt. Trodde vektklubb.no var for overvektige som trenger hjelp.

Hørres egentlig ikke ut som noe skreddersydd program heller, er du riktig uheldig legger du fint på deg med og spiser 2000 kalorier.

Ta utgangspunkt i det du spiser til vanlig, sett deg ned og evaluer etter en normal uke og så kutter du ut det du tror ikke er bra for kroppen din. Trur du fikk svaret på hvordan du skal gå ned fire kilo gratis nå.

Skrevet

Det og melde seg inn i vektklub.no for bare 4 kilo virket litt sløvt. Trodde vektklubb.no var for overvektige som trenger hjelp.

Hørres egentlig ikke ut som noe skreddersydd program heller, er du riktig uheldig legger du fint på deg med og spiser 2000 kalorier.

Ta utgangspunkt i det du spiser til vanlig, sett deg ned og evaluer etter en normal uke og så kutter du ut det du tror ikke er bra for kroppen din. Trur du fikk svaret på hvordan du skal gå ned fire kilo gratis nå.

Var ikke en vurdering om hvorvidt det var sløvt eller ei å melde seg inn i Vektklubben jeg spurte etter. Men takk for svar alikevel :)

Gjest ikke med der
Skrevet

Var ikke en vurdering om hvorvidt det var sløvt eller ei å melde seg inn i Vektklubben jeg spurte etter. Men takk for svar alikevel :)

Koster det noe?

Gjest girasol
Skrevet

Det kommer helt ann på den aktauelle vekten din i tillegg til det daglige energibruket ditt. Hvis du f.eks.veier 70 kg.og har et energiforbruk på 2500 kcal.om dagen bør du ikke spise mer enn 1500 kcal.for å kvitte deg med de overflødige kiloene. Og da kan du sikkert regne en mnd.eller så på å gå de ned. Det viktigste er uansett hvordan du sakte men sikkert finner ditt daglige akloriinntak når du vil stabiliesere vekta igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...