Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på parfymeshopping i morra.. noen som har gode forslag?

Skrevet

Jeg bruker Victoria Beckham sin parfyme "Intimately Beckham" nå, den er kjempegod.

J Lo's "Miami Glow" er også herlig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Laura fra Laura Biagiotti, Clinique Happy og Clinique Happy Heart, Cerruti 1881, Acqua di Gio.

Skrevet

Jeg bruker Victoria Beckham sin parfyme "Intimately Beckham" nå, den er kjempegod.

J Lo's "Miami Glow" er også herlig.

Jeg fikk en prøvedusj i parfymeri av VB sin parfyme. Syntes den var god, men etterhvert ble den alt for intens og jeg syns den ble grusom. Vasket og vasket håndleddet med både zalo og eddik men syns ikke jeg fikk vekk den stanken. Det var ikke noen parfyme for meg, nei.

Skrevet

Jeg fikk en prøvedusj i parfymeri av VB sin parfyme. Syntes den var god, men etterhvert ble den alt for intens og jeg syns den ble grusom. Vasket og vasket håndleddet med både zalo og eddik men syns ikke jeg fikk vekk den stanken. Det var ikke noen parfyme for meg, nei.

Det er alltid sånn med parfyme. På noen kan en parfyme være nydelig, på andre grei nok, og på enda andre kan det lukte som det rene skjære helvete.

Sånn er det bare...en må prøve den på seg og se hvordan lukten utvikler seg å huden. :-)

Skrevet

Det er alltid sånn med parfyme. På noen kan en parfyme være nydelig, på andre grei nok, og på enda andre kan det lukte som det rene skjære helvete.

Sånn er det bare...en må prøve den på seg og se hvordan lukten utvikler seg å huden. :-)

Jeg har egentlig funnet "min" parfyme, det er shalimar.

Skrevet

Jeg bruker denne og synes den er veldig god.

http://www.1stperfume.com/echowfepsp17.html?nextag

Den har jeg aldri luktet på. Får du til å beskrive lukten? Jeg har Davidoff sin Cool Wather. Liker den, men er egentlig mer glad i krydrede parfymer. Dessverre har mannen min og jeg litt ulik smak når det gjelder parfyme. Han liker lette blomsterdufter.

Skrevet

Rush fra Gucci, Hypnotic poison fra Dior, Aromatiks eleksir fra Clinic (den er veldig spesiell og sterk), Intense fra Boss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...