Gå til innhold

Never again!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på byen igår, ble det ble fuktig, og dumme meg tok imot et veddemål om at jeg ikke klarte ha i en snus i mer enn 10 minutter (jeg hverken røyker eller snuser). Piece of cake tenkte jeg, tok i snusen og alt var såre vel. Jeg liker ikke tape veddemål så jeg hadde den i, i 10min (hurra!....vel...)... jeg ble SÅÅÅ dårlig, har kastet opp i hele natt og faktisk i hele dag!! At det går ann..

Jeg skal aldri aldri aldri aldri aldri snuse igjen!!

Og hva veddet vi? Jo en drink... en drink jeg fikk lite nytte av ettersom jeg lå med hodet over doskålen resten av kvelden!!

Skrevet

Huff da! Ja man lærer så lenge man lever... ;) God bedring.

Skrevet

He he.. Det der noe jeg kunne gjort lett. Og dermed gått i samme felle som deg ;)

God bedring :)

Skrevet

hahaha høres ut som du er en erfaring rikere. ;-P

Jeg kunne forøvrig glatt funnet på noe tilsvarende jeg også...og sikkert endt opp like dårlig som deg.

*trøsteklem*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169992942' post='3498887]

He he.. Det der noe jeg kunne gjort lett. Og dermed gått i samme felle som deg ;)

God bedring :)

Jeg trodde ikke at kroppen min var så pysete at den ikke tålte 10 min med snus.. men jeg blir jo utrolig svimmel av en røyk og (et annet veddemål hehe) så det burde kanskje ant meg at snus ikke ville være stort bedre ;)

Skrevet

hahaha høres ut som du er en erfaring rikere. ;-P

Jeg kunne forøvrig glatt funnet på noe tilsvarende jeg også...og sikkert endt opp like dårlig som deg.

*trøsteklem*

Det er godt å høre at det ikke bare er meg som tar imot slik dumme veddemål. Jeg skal være så innmari tøff når jeg er full skjønner du ;)

Skrevet

Jeg trodde ikke at kroppen min var så pysete at den ikke tålte 10 min med snus.. men jeg blir jo utrolig svimmel av en røyk og (et annet veddemål hehe) så det burde kanskje ant meg at snus ikke ville være stort bedre ;)

He he.. Sånn kan det gå!

Stakkars MP :)

Skrevet

Huff da! Ja man lærer så lenge man lever... ;) God bedring.

Takk skal du ha:)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169993341' post='3498899]

He he.. Sånn kan det gå!

Stakkars MP :)

Ja jeg synes igrunnen ganske synd på megselv også. Og jeg som i utgangspunktet hadde det så gøy igår. Pokker! ;)

Skrevet

Stakkars deg :o)

Jeg både røyker og snuser men svelget snusposen sammen med andre pilsen og ble omtrent like dårlig som deg. Kastet opp nesten med en gang og det ga seg jammen ikke. Grusomt.

Skrevet

Det er godt å høre at det ikke bare er meg som tar imot slik dumme veddemål. Jeg skal være så innmari tøff når jeg er full skjønner du ;)

"Jeg skal være så innmari tøff når jeg er full skjønner du ;) "

hehe

Been there osv jeg også. ;-P

Jeg avtalte med en at vi skulle danse på bordet et år på julebordet, og da kvelden kom så hanket jeg ham inn og sa at han hadde vel ikke glemt at vi skulle danse på bordet.

Og så vi gjorde. I 10 sekunder omtrent.

For etter en igrunnen flying start med dans på et lite lettbord (!) til Macarena (bordet virket helt greit til dansing det i fylla), så gikk vi begge i bakken fordi bordbeina knakk.

Han endte opp med blåmerker mens jeg slapp unna med forskrekkelsen.

;-P

Skrevet

Gjorde unna den erfaringen som 16-åring, og har holdt meg klokelig unna siden;)

Skrevet

Jeg både røyker og snuser men svelget snusposen sammen med andre pilsen og ble omtrent like dårlig som deg. Kastet opp nesten med en gang og det ga seg jammen ikke. Grusomt.

Åh, fy faen! Nå blei jeg kvalm! :(

Men jeg synes jeg ser deg, og ansiktsuttrykket når du oppdaga hva som skjedde. *knis*

Skrevet

Nå fikk jeg assosiasjon til den gangen jeg og 3 venninner var på tur til østlandet, hun ene "måtte" prøve snus, og hang over gjerdet resten av kvelden og spydde.. hehe

Men nå har du lært, det er jo noe ;)

Skrevet

Nå fikk jeg assosiasjon til den gangen jeg og 3 venninner var på tur til østlandet, hun ene "måtte" prøve snus, og hang over gjerdet resten av kvelden og spydde.. hehe

Men nå har du lært, det er jo noe ;)

Det verste er at jeg ikke lærer når jeg har drukket. Jeg gjorde faktisk det samme for et år siden, dog hadde jeg bare snusen i munnen i ca 2 min før jeg klokelig tok den ut igjen.

Men så ille som dette har vært så SKAL jeg huske på det neste gang noen har lyst til å vedde med meg! ;)

Skrevet

Å fy fader... *grøss*

Skrevet

"Jeg skal være så innmari tøff når jeg er full skjønner du ;) "

hehe

Been there osv jeg også. ;-P

Jeg avtalte med en at vi skulle danse på bordet et år på julebordet, og da kvelden kom så hanket jeg ham inn og sa at han hadde vel ikke glemt at vi skulle danse på bordet.

Og så vi gjorde. I 10 sekunder omtrent.

For etter en igrunnen flying start med dans på et lite lettbord (!) til Macarena (bordet virket helt greit til dansing det i fylla), så gikk vi begge i bakken fordi bordbeina knakk.

Han endte opp med blåmerker mens jeg slapp unna med forskrekkelsen.

;-P

Haha det er mye man tror er ganske så lurt etter en del drinker, som kanskje viser seg å ikke være så lurt likevel.

Men morsomt er det lell ;)

Skrevet

Åh, fy faen! Nå blei jeg kvalm! :(

Men jeg synes jeg ser deg, og ansiktsuttrykket når du oppdaga hva som skjedde. *knis*

Hehe, jeg kastet opp så voldsomt at jeg ikke engang vil tenke på det. Det var så grusomt og jeg har ikke kastet opp etter å ha drukket siden jeg var 20 år :o)

Skrevet

Det verste er at jeg ikke lærer når jeg har drukket. Jeg gjorde faktisk det samme for et år siden, dog hadde jeg bare snusen i munnen i ca 2 min før jeg klokelig tok den ut igjen.

Men så ille som dette har vært så SKAL jeg huske på det neste gang noen har lyst til å vedde med meg! ;)

Det du egentlig trenger neste gang du drar på fylla, er å ta en utskrift av hovedinnlegget ditt og ha på innerlomma ;) Gjerne med veldig store bokstaver, så det kan leses i flytende tilstand også!

Skrevet

Trøst deg med at det gikk atskillig verre med de to som veddet om hvem som kunne lene seg lengst ut av vinduet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...