Gå til innhold

Dansefeber!

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Han Jonas fra Høyanger altså. Har aldri sett noe så fjollete og affektert i hele mitt liv! Blir fascinert og flau på en gang.

Skrevet

Han er jo homo visstnok.. Samboeren min sin tremenning..hehe.. kjenner han ikke da!:)

Jeg ser på reprisen nå..skal se om jeg ser han..*lol*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Han er jo homo visstnok.. Samboeren min sin tremenning..hehe.. kjenner han ikke da!:)

Jeg ser på reprisen nå..skal se om jeg ser han..*lol*

Det er ikke til å unngå å få med seg han! Han har danset nå da, men han skulle tilbake på koreografi litt senere.

Skrevet

Er det han jente-gutten?

Han som sto og tvinnet håret og kastet hodet bakover mens han sa at "åh, men altså, jeg har gått på skole i London jeg, asså."

*flire'

Skrevet

Det er ikke til å unngå å få med seg han! Han har danset nå da, men han skulle tilbake på koreografi litt senere.

Har han danset?? jeg sitter jo å ser på...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det han jente-gutten?

Han som sto og tvinnet håret og kastet hodet bakover mens han sa at "åh, men altså, jeg har gått på skole i London jeg, asså."

*flire'

Ja, han ja. Satt bare og måpte, jeg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har han danset?? jeg sitter jo å ser på...

Han danset først.

Skrevet

Ja, han ja. Satt bare og måpte, jeg. :)

Å herreguuud! Ja han fikk oss til å le så vi skreik her.

Snakk om rar type!

Og med munndiare verre enn hu der VG-dama jo. ;-P

Hahaha nei han var bare _det_ morsomme innslaget da. Vi kalte han bare jente-gutten vi her.

*lol*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Å herreguuud! Ja han fikk oss til å le så vi skreik her.

Snakk om rar type!

Og med munndiare verre enn hu der VG-dama jo. ;-P

Hahaha nei han var bare _det_ morsomme innslaget da. Vi kalte han bare jente-gutten vi her.

*lol*

Samboeren og jeg satt her på tirsdagskvelden og øynene holdt på å trille ut av hodene på oss. Visste ikke om vi skulle le eller gråte, jeg var så flau på hans vegne at jeg stor-rødmet! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

søren:P

Men han kommer igjen på slutten av programmet, altså. :)

Gjest ferskentre
Skrevet

Jeg tenkte med en gang at han måtte være homoseksuell. En annen tanke var at han kanskje bare førte et skuespill for TV-kameraene. For hans skyld er vel egentlig det å håpe på.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tenkte med en gang at han måtte være homoseksuell. En annen tanke var at han kanskje bare førte et skuespill for TV-kameraene. For hans skyld er vel egentlig det å håpe på.

Virker som om han tror han er en smule flinkere til å danse enn han faktisk er.

Gjest ferskentre
Skrevet

Virker som om han tror han er en smule flinkere til å danse enn han faktisk er.

Har ikke sett han danse jeg! Så bare den seansen på slutten. hehe... Men det passer isåfall til hans personlighet. Å tro han er flinkere enn han er, mener jeg.

Skrevet

Men han kommer igjen på slutten av programmet, altså. :)

ah... jeg venter,.hehe

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fy søren.. Han virka helt idiot..

Litt lite selvinnsikt, kanskje... :)

Skrevet

Er det han jente-gutten?

*flire'

Åååååh, jeg bare satt og rødma på hans vegne i min egen stue, jeg! Hadde mest lyst til å gjemme meg, det var så pinlig!

Skrevet

For en type. Og han trampet visst samboeren voldsomt på nervene. "Faen, skru av da!" ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

For en type. Og han trampet visst samboeren voldsomt på nervene. "Faen, skru av da!" ;-)

Hehe, samboeren min ble også veldig flau av å se på dette. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...