Gå til innhold

Trodde jeg var frisk nå men?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært syk noen dager med hodepine,halsvondt,leddsmerter og utmattelse.

Nå er halsondet og leddsmertene borte og kroppen kjennes egentlig frisk ut, men så når jeg er litt aktiv så blir kroppen tung og jeg får et slags press i ansiktet som går over til hodepine.

Jeg er ikke forkjøla så bihulene er det nok ikke.

Tenkte egentlig på jobb igjen i morgen, men nå har jeg vært hos slekt å spist middag og er helt "ferdig" etterpå så jeg lurer på å revurdere jobb planene.

Jeg jobber jo blant en stor flokk barn med et enormt tempo og lydnivå.

Er det influensa dette da tro?

Har ikke hatt feber og matlysta er god.

bør jeg bare kaste meg ut i jobb igjen i morgen da tro?

Skrevet

Sånn var jeg ogsåforrige uke. Var borte fra jobb hele uka, det begynte søndag. Torsdag var jeg ganske pigg og tenkte jeg skulle gå meg en liten tur. Gikk maks 10 min (til kaffebaren der jeg hadde tenkt å sitte og lese litt), stod uttafor kaffebaren og tenkte bare at dette går ikke, så jeg vakla hjem igjen. Var såvidt jeg kom meg til leiligheten, trodde jeg skulle besvime da jeg endelig var framme. Sov i 3 timer og var helt kake.

Skrevet

Jeg vet ikke om det er influensa men jeg er i hvert fall helt utslått enda bare av å lage middag og rydde litt så jeg lurer fælt på hvordan jeg skal få tilbake formen.

Skrevet

Har det sånn jeg også. Var hjemme på fredag, men tror faktisk jeg holder meg hjemme i morgen også. Blir helt svett bare jeg lager mat....

Influensa er nok en misbrukt diagnose. En er temmelig syk når man har influensa.

Tror vi får holde oss hjemme i morgen også jeg. Kose oss med DOL og kakao i sofaen. :-)

Skrevet

Jeg vet ikke om det er influensa men jeg er i hvert fall helt utslått enda bare av å lage middag og rydde litt så jeg lurer fælt på hvordan jeg skal få tilbake formen.

Jeg kan sitte i stolen å gjøre forskjellig mn så fort jeg reisr meg opp og skal prøv å gjør noe så går det ikke.

Var med på butikken i går og hang over handlekurven og tenkte at nå må vi skynde oss ellers går jeg i gulvet.

jaja vi får håpe det går over snart :(

Skrevet

Jeg kan sitte i stolen å gjøre forskjellig mn så fort jeg reisr meg opp og skal prøv å gjør noe så går det ikke.

Var med på butikken i går og hang over handlekurven og tenkte at nå må vi skynde oss ellers går jeg i gulvet.

jaja vi får håpe det går over snart :(

Jeg har knapt vært ute av senga. Nå ligger jeg her og gruer meg til å lage middag. Minstemann er ute og leker og kommer snart inn og er sikkert kjempesulten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...