keinstein Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 En del tusen. Ikke slekt. Ikke i nød. Bare en tanke etter at jeg svarte nei: Hva slags mennesker er det som tror at jeg vil låne dem penger når de ikke klarer å ta vare på de de har, og banken ikke vil låne dem noen? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Optimister? Eks: de solgte den bærbare 3 mnd gamle PC'en sin da de måtte en heisatur til Syden. De har billån, men ingen bil. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Eks: de solgte den bærbare 3 mnd gamle PC'en sin da de måtte en heisatur til Syden. De har billån, men ingen bil. Da er de ikke optimister men korttenkte. Hadde i hvertfall ikke lånt de penger. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Flott at du sa nei. Ble også spurt om liknende for mange år siden. unggutt- med merscedes- som ville ha snøscooter. Han så også dumt på meg da jeg også - som deg- sa NEI. Skjønner meg heller ikke på disse økonomiske idiotene (unnskyld uttrykket!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.