Gå til innhold

Noen som skjønner postens priser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

120 kr.

Med mindre du får plass til den oppi en annen eske som kalles "Smartpost eske"

De koster i tilfelle flg:

Liten: 32 x 23,5 x 4,5 cm 89,-

Medium: 35 x 30 x 10 cm 103,-

Gjest Tacomix
Skrevet

Kort svar får du. Håper det går greit. Du fester på frimerker til en pris av 55 kr. Selv om det er en pakke så ta det som brev og da blir det 55 kr. Bare spør hvis du lurer på noe mer!

Gjest mandolina
Skrevet

Franker som brev

A-post på side 4,

OBS! se max størrelse.

Hilsen

Skrevet

PS. Du kan sende det som brev og ikke pakke.

Da koster den kr. 55,-, men du får ingen sendingsnummer slik at du kan spore den.

Gjest Tacomix
Skrevet

Sjekk frimerker A-prioritert! Det er et tilegg på 21 kr om den er større enn 36 x 26 x 7 cm. Så om den er større skal du bare betale 76 kr.

Gjest Pontiac
Skrevet

Sjekk frimerker A-prioritert! Det er et tilegg på 21 kr om den er større enn 36 x 26 x 7 cm. Så om den er større skal du bare betale 76 kr.

Det var A-prioritet jeg trodde gjaldt.

Får måle og veie esken når den er ferdig pakket inn.

Har alt hjemme nemmelig, også frimerker, så jeg bør vite ganske klart hvor mye som skal på.

Takk.

Gjest Pontiac
Skrevet

PS. Du kan sende det som brev og ikke pakke.

Da koster den kr. 55,-, men du får ingen sendingsnummer slik at du kan spore den.

Takker :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Franker som brev

A-post på side 4,

OBS! se max størrelse.

Hilsen

Takker :)

Skrevet

Kort svar får du. Håper det går greit. Du fester på frimerker til en pris av 55 kr. Selv om det er en pakke så ta det som brev og da blir det 55 kr. Bare spør hvis du lurer på noe mer!

Var ikke 55.- før nyttår??

Før det kom nye, utrolig rotete, priser?

Gjest Tacomix
Skrevet

Var ikke 55.- før nyttår??

Før det kom nye, utrolig rotete, priser?

Jeg fulgte bare etter den linken trådstarter sendte med. Og det gjelder det som står på den siden og som jeg har sakt til trådstarter! Så det stemmer nok ja!

Gjest Tacomix
Skrevet

Det var A-prioritet jeg trodde gjaldt.

Får måle og veie esken når den er ferdig pakket inn.

Har alt hjemme nemmelig, også frimerker, så jeg bør vite ganske klart hvor mye som skal på.

Takk.

Kjekt å vite eksakt ja. Slippe å sette på for mye eller for lite. Men lykke til med postinga;)

Skrevet

55 kroner.

Er pakken større enn 36x26x7cm må du betale 21 kroner ekstra.

Sånn forstår i alle fall jeg det.

Gjest Pontiac
Skrevet

55 kroner.

Er pakken større enn 36x26x7cm må du betale 21 kroner ekstra.

Sånn forstår i alle fall jeg det.

Det var den utregningen jeg trodde kunne være riktig også.

Satser på det.

Men litt sprø størrelse da, min er "milevis" unna 38 og 26 cm, men krabber kanskje noe over 7 cm. :)

Ved minste tvil så setter jeg like så godt på 55 + 21, så har jeg iallefall ikke gått for lavt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...