hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Å være så klønete.... Skulle ta på meg hodetelefoner for å se på nett-TV, bang, der smalt de inn i leppa! Sitter her med hoven leppe. Skittsur på det beistet av hodetelefoner.... Heter det forresten det? hrmp 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 *fnis* Synes jeg ser det ;-) Jeg tror jeg kaller det for hodetelefoner. Satser på at verandaleppa har gått tilbake til imorgen! *trøste* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 *fnis* Synes jeg ser det ;-) Jeg tror jeg kaller det for hodetelefoner. Satser på at verandaleppa har gått tilbake til imorgen! *trøste* Pleier å le av meg selv, men dette var skikkelig vondt, og jag hadde lyst til å smelle de i gulvet... Ser ihvertfall passe teit ut, så ungene får seg en god latter! *smiler skjevt* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Pleier å le av meg selv, men dette var skikkelig vondt, og jag hadde lyst til å smelle de i gulvet... Ser ihvertfall passe teit ut, så ungene får seg en god latter! *smiler skjevt* Selvironi er godt å ha ;-) Skjønner forøvrig at det må ha vært vondt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.