Gå til innhold

netthandelen.no

Gjest skal, skal ikkje

Anbefalte innlegg

Gjest skal, skal ikkje
Skrevet

Hvordan er dine erfaringer med å handle fra dette nettstedet?

Skrevet

Å handle store varer som blir sendt med tollpost kan være lønnsomt.

Alt det andre småtteriet tror jeg blir spist opp av postens satser.

Det er ihvertfall dyrt å kjøpe f.eks bukse til 30 kroner, så kommer gebyr på 65 og porto på 200 kroner det blir plutselig ikke så billig for buksa likevel.

Vi handlet en vare til 4000 og fikk porto på 450 kroner og varen koster opprinnelig 7000 så det var lønnsomt.

Gjest skal, skal ikkje
Skrevet

Å handle store varer som blir sendt med tollpost kan være lønnsomt.

Alt det andre småtteriet tror jeg blir spist opp av postens satser.

Det er ihvertfall dyrt å kjøpe f.eks bukse til 30 kroner, så kommer gebyr på 65 og porto på 200 kroner det blir plutselig ikke så billig for buksa likevel.

Vi handlet en vare til 4000 og fikk porto på 450 kroner og varen koster opprinnelig 7000 så det var lønnsomt.

Hva hvis man kjøper mange ting innefor kort tid?

Det blir jo da ett ekspedisjonsgebyr på 65 kroner.

Men, er det slik at porto også slås sammen, slik at tingene kommer i en pakke, og ikke i flere pakker?

Skrevet

Hva hvis man kjøper mange ting innefor kort tid?

Det blir jo da ett ekspedisjonsgebyr på 65 kroner.

Men, er det slik at porto også slås sammen, slik at tingene kommer i en pakke, og ikke i flere pakker?

Vet ikke om de pakker alt i en pakke.

Hvis du kjøper ting mellom 08.00- 02.00 får du bare 1 gebyr ja.

Gjest netthandelen.no
Skrevet

Mye har forandret seg på Netthandelen.no fra jeg begynte å kjøpe noe der og til idag.

Virker mye mer seriøst idag ....

Kjøpte meg forøvrig en baderomsinnredning der forrige helg, den kom på fredagen med Tollpost, kjempefin :)

Så nå er det bare å male litt på den lille doen å så montere :)

De har fått inn ordentlige merkevarer nå mot for alt det tyske "ukjente" de solgte tidligere.

Gjest skal, skal ikkje
Skrevet

Mye har forandret seg på Netthandelen.no fra jeg begynte å kjøpe noe der og til idag.

Virker mye mer seriøst idag ....

Kjøpte meg forøvrig en baderomsinnredning der forrige helg, den kom på fredagen med Tollpost, kjempefin :)

Så nå er det bare å male litt på den lille doen å så montere :)

De har fått inn ordentlige merkevarer nå mot for alt det tyske "ukjente" de solgte tidligere.

Sender de alt i en pakke dersom man kjøper flere ting samtidig??

Slik at man ikke betaler full porto på alt?

Skrevet

Sender de alt i en pakke dersom man kjøper flere ting samtidig??

Slik at man ikke betaler full porto på alt?

Ja, det gjør de. Så hvis du først kjøper noe der, er det like greit å bare ta helt av innenfor samme døgn. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...