Gjest skal, skal ikkje Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hvordan er dine erfaringer med å handle fra dette nettstedet? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Å handle store varer som blir sendt med tollpost kan være lønnsomt. Alt det andre småtteriet tror jeg blir spist opp av postens satser. Det er ihvertfall dyrt å kjøpe f.eks bukse til 30 kroner, så kommer gebyr på 65 og porto på 200 kroner det blir plutselig ikke så billig for buksa likevel. Vi handlet en vare til 4000 og fikk porto på 450 kroner og varen koster opprinnelig 7000 så det var lønnsomt. 0 Siter
Gjest skal, skal ikkje Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Å handle store varer som blir sendt med tollpost kan være lønnsomt. Alt det andre småtteriet tror jeg blir spist opp av postens satser. Det er ihvertfall dyrt å kjøpe f.eks bukse til 30 kroner, så kommer gebyr på 65 og porto på 200 kroner det blir plutselig ikke så billig for buksa likevel. Vi handlet en vare til 4000 og fikk porto på 450 kroner og varen koster opprinnelig 7000 så det var lønnsomt. Hva hvis man kjøper mange ting innefor kort tid? Det blir jo da ett ekspedisjonsgebyr på 65 kroner. Men, er det slik at porto også slås sammen, slik at tingene kommer i en pakke, og ikke i flere pakker? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hva hvis man kjøper mange ting innefor kort tid? Det blir jo da ett ekspedisjonsgebyr på 65 kroner. Men, er det slik at porto også slås sammen, slik at tingene kommer i en pakke, og ikke i flere pakker? Vet ikke om de pakker alt i en pakke. Hvis du kjøper ting mellom 08.00- 02.00 får du bare 1 gebyr ja. 0 Siter
Gjest netthandelen.no Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Mye har forandret seg på Netthandelen.no fra jeg begynte å kjøpe noe der og til idag. Virker mye mer seriøst idag .... Kjøpte meg forøvrig en baderomsinnredning der forrige helg, den kom på fredagen med Tollpost, kjempefin Så nå er det bare å male litt på den lille doen å så montere De har fått inn ordentlige merkevarer nå mot for alt det tyske "ukjente" de solgte tidligere. 0 Siter
Gjest skal, skal ikkje Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Mye har forandret seg på Netthandelen.no fra jeg begynte å kjøpe noe der og til idag. Virker mye mer seriøst idag .... Kjøpte meg forøvrig en baderomsinnredning der forrige helg, den kom på fredagen med Tollpost, kjempefin Så nå er det bare å male litt på den lille doen å så montere De har fått inn ordentlige merkevarer nå mot for alt det tyske "ukjente" de solgte tidligere. Sender de alt i en pakke dersom man kjøper flere ting samtidig?? Slik at man ikke betaler full porto på alt? 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Sender de alt i en pakke dersom man kjøper flere ting samtidig?? Slik at man ikke betaler full porto på alt? Ja, det gjør de. Så hvis du først kjøper noe der, er det like greit å bare ta helt av innenfor samme døgn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.