Gjest Flystripa Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Noen her som har det? Er det Topaz som er best? Husker en nabo som kjøpte rett fra fabrikk - går det an i 2007? De er dyyyre, 1399 kr på Falkanger/EuroSko. På Obs! har de selskinnsko til 990 kr, med traktorsåle - de var ikke _så_ pene som de på Falkanger. Hvor kjøpe dette billigst? På nettet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har hatt sånne og selv om de var kjempegode og varme så er Sorel-skoene, de jeg har som du så i fjor vet du - scooterskoene med løs filt-tøffel enda varmere. Den mer "diskrete" varianten som er bruke og svarte med løs filt-tøffel er helt sikkert like varme. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har hatt sånne og selv om de var kjempegode og varme så er Sorel-skoene, de jeg har som du så i fjor vet du - scooterskoene med løs filt-tøffel enda varmere. Den mer "diskrete" varianten som er bruke og svarte med løs filt-tøffel er helt sikkert like varme. Var ikke de støvlene veldig høye? Jeg skal på xxl i løpet av uka, pga noen Sorel-støvler de får inn. De diskrete svart/brune, kommer også i svart/rosa *s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Var ikke de støvlene veldig høye? Jeg skal på xxl i løpet av uka, pga noen Sorel-støvler de får inn. De diskrete svart/brune, kommer også i svart/rosa *s* Jo, de hvite er nærmest knehøye, men de vanlige brune/sorte er bare sånn midt på leggen-høye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.