Gjest enslig kvinne Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 I morgen skal jeg lete etter passende hyller til et kott hvor jeg skal også sette opp en stang for klær. Er litt i tvil om jeg greier å sette dette opp selv, men hvor bør jeg begynne å lete. A-møbler, IKEA, Skeidar? Jeg bor i Oslo. Hvis jeg ikke kan sette det opp selv har jeg en håndverker som kan gjøre det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Du kan ikke bruke slike kurvhyller da som de har både på Ikea og Maxbo. 0 Siter
Gjest enslig kvinne Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Du kan ikke bruke slike kurvhyller da som de har både på Ikea og Maxbo. Nei jeg skal ha vanlige hyller, ikke kurvhyller. Kanskje jeg kan begynne å se etter på Maxbo? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg hadde dratt på Ikea, der har de hyller i alle mål - og du klarer det garantert selv. 0 Siter
Gjest enslig kvinne Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg hadde dratt på Ikea, der har de hyller i alle mål - og du klarer det garantert selv. Ok da drar jeg først til Ikea i morgen og så til Maxbo. Ligger ikke langt fra hverandr så jeg kan sjekke begge to i samme slengen. 0 Siter
Spenning Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Stikk innom maxbo, der finner du limte hylleplater og hylleknekter i flere lengder og bredder, lykke til. 0 Siter
Gjest enslig kvinne Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Stikk innom maxbo, der finner du limte hylleplater og hylleknekter i flere lengder og bredder, lykke til. Jeg må kunne bestille i riktig lengde og bredde for meg. 0 Siter
monass Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 I kottet her har vi satt opp veggskinner på to vegger og en stang mellom de to veggene. På veggskinnene har vi hektet på mange hyller. Praktisk... Veggskinnene og hyllene kjøpte vi for en billig penge på Ikea. http://www.ikea.com/PIAimages/37786_PE098975_S3.jpg 0 Siter
Spenning Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg må kunne bestille i riktig lengde og bredde for meg. Det er mange bredder og lengder å velge i, de sager til det du vil ha for et lite tillegg, hvis du ikke sjarmerer dem da :-) Eller så er det ikke vanskelig å skjære over et plank av limt furu 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Nei jeg skal ha vanlige hyller, ikke kurvhyller. Kanskje jeg kan begynne å se etter på Maxbo? Maxbo er et greit sted å begynne ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.