Gå til innhold

Hvor får dere styrk fra?

Anbefalte innlegg

Gjest når alt er svart
Skrevet

Ber dere til Gud? Legge ned og sove? Tar dere beroligende? Drikker dere vin? Har dere sex?

Gjest LisaEmilie
Skrevet

Kjemper for å komme tilbake til lyset. Har man noe valg?

sammfunnskritiker
Skrevet

Sjelden at alt er helt svart, så jeg er nok ikke noen riktig person å svare kanskje. MEn jeg tenker at dersom man ikke orker, det man memst av alt liker i livet, ja hva gjør man da?

Jeg tenker jo at det i disse periodene må være lov å velge fra øverste hylle, pleie seg selv på best mulig måte, om det er shopping, sove, frisøren, hytta, barnefri eller hva det måtte være.

Skrevet

Sørger for å gjøre alt mykt. Rent hvitt sengetøy, melk eller sjokolade eller annen myk mat. Tussi i armkroken. Musikk noen ganger. Brøler litt her inne.

Og venter. Venter. Til det blir bittelitt lys igjen For det blir det alltid.

Skrevet

Ber til Gud, er sammen med familie og venner, drikker rødvin, sover.

Skrevet

I dårlige perioder er det best for meg å sove.. Eller komme meg ut og være sosial med venner. Ber aldri til gud siden jeg ikke tror.

Skrevet

Jeg går til husmorstreik og prøver å slappe av med god bok eller tv. Legger meg også litt tidligere.

Skrevet

Utsetter alt. Kommer en dag i morgen også:-)

Skrevet

Da hjelper det å komme seg UT, på tur! Enten gå eller løpe. Da rydder jeg opp i hodet...

Et annet positivt kick er en artig aerobicstime med herlig musikk!

Dra til havet....

En av ungene på fanget... Opplevelser sammen med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...