Gjest når alt er svart Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Ber dere til Gud? Legge ned og sove? Tar dere beroligende? Drikker dere vin? Har dere sex? 0 Siter
Gjest LisaEmilie Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kjemper for å komme tilbake til lyset. Har man noe valg? 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Sjelden at alt er helt svart, så jeg er nok ikke noen riktig person å svare kanskje. MEn jeg tenker at dersom man ikke orker, det man memst av alt liker i livet, ja hva gjør man da? Jeg tenker jo at det i disse periodene må være lov å velge fra øverste hylle, pleie seg selv på best mulig måte, om det er shopping, sove, frisøren, hytta, barnefri eller hva det måtte være. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Sørger for å gjøre alt mykt. Rent hvitt sengetøy, melk eller sjokolade eller annen myk mat. Tussi i armkroken. Musikk noen ganger. Brøler litt her inne. Og venter. Venter. Til det blir bittelitt lys igjen For det blir det alltid. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Ber til Gud, er sammen med familie og venner, drikker rødvin, sover. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 I dårlige perioder er det best for meg å sove.. Eller komme meg ut og være sosial med venner. Ber aldri til gud siden jeg ikke tror. 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg går til husmorstreik og prøver å slappe av med god bok eller tv. Legger meg også litt tidligere. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Utsetter alt. Kommer en dag i morgen også:-) 0 Siter
mermaid Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Da hjelper det å komme seg UT, på tur! Enten gå eller løpe. Da rydder jeg opp i hodet... Et annet positivt kick er en artig aerobicstime med herlig musikk! Dra til havet.... En av ungene på fanget... Opplevelser sammen med dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.