Gjest Aviaana Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 jeg har en hvitløkspresse som lukter hvitløk samme hvor mye jeg vasker den. Har dere noen tips til hvordan rengjøre den best mulig? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hvis den er av aluminium, er det ikke noe å gjøre med. Er den f eks i rustfritt stål, kan du sette den i sterkt varmt saltvann. Aluminium reagerer med saltet og skiller ut aluminium i maten. Ikke sikkert det er så sunt. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kast den, og bruk heller en kniv til å kutte hvitløken. Blir anbefalt av kokker. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kast den, og bruk heller en kniv til å kutte hvitløken. Blir anbefalt av kokker. og jeg som nettopp har fått meg hvitløkspresse:( 0 Siter
Gemini Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kast den, og bruk heller en kniv til å kutte hvitløken. Blir anbefalt av kokker. Enig! Bruker aldri hvitløkspresse lenger jeg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Kast den! Bruk heller en god kniv til å kutte hvitløken. Da får du mye bedre smak fordi du ikke skviser bort all saften fra løken,. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.