Gå til innhold

Akvarium

Gjest solutesolinne

Anbefalte innlegg

Gjest solutesolinne
Skrevet

Vi har akkurat skaffet oss akvarium, og da fikk vi beskjed om at det måtte stå en uke eller to før man kunne putte fiskene oppi. Men må vi ha pumpen på da? eller er ikke det før fiskene kommer oppi?

Skrevet

Pumpen må vere på i følge min samboer. Men det finnes en form for tablett du får tak i hos dyrebutikken som gjør at du kan ha fiskene oppi etter et døgn..=)

Gjest solutesolinne
Skrevet

Pumpen må vere på i følge min samboer. Men det finnes en form for tablett du får tak i hos dyrebutikken som gjør at du kan ha fiskene oppi etter et døgn..=)

tusen takk for svar. Da skal pumpen settes på, og undersøke ang. tablett i morgen:)

Skrevet

tusen takk for svar. Da skal pumpen settes på, og undersøke ang. tablett i morgen:)

Jepp=)Fin hobby det der..

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Akvariumet skal stå med pumpen på i ca 30 dager før du slipper fisk oppi. Dette er for at det skal skapes riktig ph balanse i karet. For å få riktig balanse kan du hive litt flakfôr opp i vannet bla. Jeg anbefaler deg å ta en titt akvaforum.no. Der er det god hjelp å få. :)

Skrevet

ikke jeg?

Jo, fire like innlegg på et minutt. Dobbeltpost. Se etter lenger opp.

Skrevet

Jo, fire like innlegg på et minutt. Dobbeltpost. Se etter lenger opp.

Vil anbefale www.akvaforum.no Der får du svar på alt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...