4barns mor-77 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Så noen anbefalte ullundertøyet fra Sparkjøp her, og tenkte jeg skulle inn på nettsiden deres og kikke litt. Men jeg finner ikke noe nettside jeg? Har de ikke det de kanskje? Noen som vet? 0 Siter
Gjest sparkjop.no Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 SparKjøp har da nettside .... du må ha tastet feil. Er der rett som det er å handler jeg 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 http://www.sparkjop.no/ Jeg får opp at det er noe feil med siden. 0 Siter
Musli Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 http://www.sparkjop.no/ Jeg får opp at det er noe feil med siden. fungerer fint den.. 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 fungerer fint den.. Okei. dette får jeg opp "The page cannot be displayed There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed." Sikkert noe feil her da. 0 Siter
Musli Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Okei. dette får jeg opp "The page cannot be displayed There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed." Sikkert noe feil her da. hmm.. jeg klikket på linken og fikk opp siden med en gang..Sikkert noe feil hos deg da kanskje!? 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 SparKjøp har da nettside .... du må ha tastet feil. Er der rett som det er å handler jeg Aha... Skrevet sparkjøp jeg tenker jeg, ikke sparkjop... hehe Takk o`takk.. Funnet det nå ihvertfall... Er du godt fornøyd med kvaliteten på det du har handlet der eller? Aldri bestilt noe der før.... 0 Siter
Gjest sparkjop.no Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Aha... Skrevet sparkjøp jeg tenker jeg, ikke sparkjop... hehe Takk o`takk.. Funnet det nå ihvertfall... Er du godt fornøyd med kvaliteten på det du har handlet der eller? Aldri bestilt noe der før.... Dataverdenen godtar ikke æ - ø o.l. veit du .... Kvaliteten er litt både og .... har kjøpt dresser til barna der, pysjer o.l ... ikke fornøyd, kjøpt masse gardiner der, vanlige gardiner er jeg fornøyd med, men styr unna panelgardinene !!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.