Gå til innhold

Ullundertøy fra Sparkjøp?

Anbefalte innlegg

4barns mor-77
Skrevet

Så noen anbefalte ullundertøyet fra Sparkjøp her, og tenkte jeg skulle inn på nettsiden deres og kikke litt. Men jeg finner ikke noe nettside jeg?

Har de ikke det de kanskje?

Noen som vet?

Gjest sparkjop.no
Skrevet

SparKjøp har da nettside .... du må ha tastet feil.

Er der rett som det er å handler jeg

Skrevet

fungerer fint den..

Okei. dette får jeg opp

"The page cannot be displayed

There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed."

Sikkert noe feil her da.

Skrevet

Okei. dette får jeg opp

"The page cannot be displayed

There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed."

Sikkert noe feil her da.

hmm.. jeg klikket på linken og fikk opp siden med en gang..Sikkert noe feil hos deg da kanskje!?

4barns mor-77
Skrevet

SparKjøp har da nettside .... du må ha tastet feil.

Er der rett som det er å handler jeg

Aha... Skrevet sparkjøp jeg tenker jeg, ikke sparkjop... hehe Takk o`takk..

Funnet det nå ihvertfall... Er du godt fornøyd med kvaliteten på det du har handlet der eller? Aldri bestilt noe der før....

Gjest sparkjop.no
Skrevet

Aha... Skrevet sparkjøp jeg tenker jeg, ikke sparkjop... hehe Takk o`takk..

Funnet det nå ihvertfall... Er du godt fornøyd med kvaliteten på det du har handlet der eller? Aldri bestilt noe der før....

Dataverdenen godtar ikke æ - ø o.l. veit du ....

Kvaliteten er litt både og .... har kjøpt dresser til barna der, pysjer o.l ... ikke fornøyd, kjøpt masse gardiner der, vanlige gardiner er jeg fornøyd med, men styr unna panelgardinene !!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...