Gjest moiu Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Har begynt med sirkeltrening, og jeg som aldrig har trent i mitt liv burde vel vært litt støl?? Jeg føler at dette liksom ikke funker jeg, når jeg ikke blir støl... hm.... 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 det står i den brosjyren at man ikke blir støl av den treninga, men at den funker for det. Derfor det er mange som trener det 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Om det var i dag du trente så er det nok i morgen du blir stiv;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Om det var i dag du trente så er det nok i morgen du blir stiv;o) Og i overmorgen er det verst :-) 36-48 timer. 0 Siter
Gjest moiu Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Om det var i dag du trente så er det nok i morgen du blir stiv;o) Jeg trente både torsdag og lørdag, men er ikke støl enda...) 0 Siter
Gjest moiu Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 det står i den brosjyren at man ikke blir støl av den treninga, men at den funker for det. Derfor det er mange som trener det Hvorfor det a? Vet du det? Og vet du om det er effektivt eller bare tull?? 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Hvorfor det a? Vet du det? Og vet du om det er effektivt eller bare tull?? aner ikke hvorfor. Hørt det er veldig bra trening. Litt lyst å prøve det selv. Mora mi har begynt å trene det nå, og syns det er allright. 0 Siter
Gjest Bill Kill Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Om sirkeltrening er effektivt FOR deg eller ikke, kommer an på hvordan den er lagt opp, og hvilke mål du har med treninga/hva du er ute etter. At du ikke er støl, betyr ikke at treninga ikke er effektiv... Om du trener mye, og stadig var støl, ville du hatt et problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.