Gå til innhold

Hvorfor er jeg ikke støl etter trening??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt med sirkeltrening, og jeg som aldrig har trent i mitt liv burde vel vært litt støl??

Jeg føler at dette liksom ikke funker jeg, når jeg ikke blir støl...

hm....

Skrevet

det står i den brosjyren at man ikke blir støl av den treninga, men at den funker for det. Derfor det er mange som trener det

Skrevet

Om det var i dag du trente så er det nok i morgen du blir stiv;o)

Skrevet

Og i overmorgen er det verst :-) 36-48 timer.

Skrevet

Jeg trente både torsdag og lørdag, men er ikke støl enda...:o)

Skrevet

det står i den brosjyren at man ikke blir støl av den treninga, men at den funker for det. Derfor det er mange som trener det

Hvorfor det a? Vet du det?

Og vet du om det er effektivt eller bare tull??

Skrevet

Hvorfor det a? Vet du det?

Og vet du om det er effektivt eller bare tull??

aner ikke hvorfor. Hørt det er veldig bra trening. Litt lyst å prøve det selv. Mora mi har begynt å trene det nå, og syns det er allright.

:)

Gjest Bill Kill
Skrevet

Om sirkeltrening er effektivt FOR deg eller ikke, kommer an på hvordan den er lagt opp, og hvilke mål du har med treninga/hva du er ute etter.

At du ikke er støl, betyr ikke at treninga ikke er effektiv... Om du trener mye, og stadig var støl, ville du hatt et problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...