Gå til innhold

Åndenes hus? (TVNorge)

Gjest mer mellom himmel og jord?

Anbefalte innlegg

Gjest mer mellom himmel og jord?
Skrevet

Tror dere at de reportasjene her er sanne, om opplevelser av ånder som går igjen osv? Eller tror dere de bare har rigget til hele showet hver gang, eller i det minste klippet masse, og fått folk til å si slik og slik, for å får det til å virke troverdig?

Skrevet

Ja jeg tror det faktisk skjer. Ikke noe tilgjorte greier nei. (Åndenes makt heter serien)

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å tro at dette er virkeligheten.

Har hørt en av dem som var hjemsøkt fortelle hvordan alt foregikk fra han kontaktet TV-Norge til programmet kom på lufta. Han fortalte også at en av kamerafolkene, som da er vanlige kamerafolk på oppdrag, ble så redd at han løp ut.

Skrevet

Dette er helt reelt.

Men å skulle overbevise tvilende om dette, kan vel sammenlignes med at mennesker før i tiden mente jorda var flat, og lo av alt annet.

Dagen vil komme hvor -alle- mennesker forstår at det finnes mer enn hva man kan se og holde i.

Skrevet

Dette er helt reelt.

Men å skulle overbevise tvilende om dette, kan vel sammenlignes med at mennesker før i tiden mente jorda var flat, og lo av alt annet.

Dagen vil komme hvor -alle- mennesker forstår at det finnes mer enn hva man kan se og holde i.

Dette er avslørt utallige ganger på nettet.

Ikke bare det, det er nettopp "de åndelige" som tror at jorden er flat, mens vitenskapen påpeker at den ikke er det.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Dette er avslørt utallige ganger på nettet.

Ikke bare det, det er nettopp "de åndelige" som tror at jorden er flat, mens vitenskapen påpeker at den ikke er det.

Med vennlig hilsen

Nemlig! Du har skjønnt det:-)

Skrevet

tror at det finnes.. men at de klarsynte ser hva de skal til før de kommer dit(i bilen osv) jeg vet ikke... tror ikke helt på alt det der de klarsynte forteller og skal få ånden til å gå over til den andre siden osv..

Men tror FULLT og helt på at folk opplever alt dette!

Tror også at det kun er spesielle personer som får oppleve gjenferd.. ikke alle som gjør det..

Skrevet

tror at det finnes.. men at de klarsynte ser hva de skal til før de kommer dit(i bilen osv) jeg vet ikke... tror ikke helt på alt det der de klarsynte forteller og skal få ånden til å gå over til den andre siden osv..

Tror også at det kun er spesielle personer som får oppleve gjenferd.. ikke alle som gjør det..

helt enig der...

Skrevet

Dette er brød og sirkus for mennesker uten kritisk sans, som tror på nærmest "hva som helst", fordi det er kjekt å tro på.

Hadde det vært sant, ville det ikke vært vist som et lite program på TVN på søndag kveld.

Selvsagt er det mer mellom himmel og jord enn det vi kjenner til, men intet tyder på at spøkelser er en del av det.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er sludder og oppspinn. Det er utrolig hva en TV-kanal kan finne på å gjøre bare for å tjene penger.

Skrevet

Til informasjon:

Politiet i både Norge og Danmark bekrefter at de ALDRI noensinne har fått klarsynt hjelp som har ført til at et mord ble oppklart.

Slike "tips" er faktisk til bry, og ikke til hjelp.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Til informasjon:

Politiet i både Norge og Danmark bekrefter at de ALDRI noensinne har fått klarsynt hjelp som har ført til at et mord ble oppklart.

Med vennlig hilsen

åå..såpass

Skrevet

Det er sludder og oppspinn. Det er utrolig hva en TV-kanal kan finne på å gjøre bare for å tjene penger.

Nettopp.

Dette handler om å selge annonnser i pausene, for det er det de tjener penger på.

Sannsynligvis håper annonsørene på at seerene er like ukritiske i kjøp av produkter som i hva de ser på TV. :knegg:

Med vennlig hilsen

Skrevet

åå..såpass

Jepp! :-)

Klarsynthet er tull. Det er mennesker som skor seg på å bedra pårørende. Kynisk utnyttelse, med andre ord.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jepp! :-)

Klarsynthet er tull. Det er mennesker som skor seg på å bedra pårørende. Kynisk utnyttelse, med andre ord.

Med vennlig hilsen

Ja er veldig enig der!Det høres så unaturlig ut.. Gang på gang klarsynte i åndenesmakt som vet alt og får de over til den andre siden osv..*eh*

Tror på at det finnes gjenferd og alt det der.Det gjør jeg..

men klarsynte tror jeg ikke sååå mye på.. hvertfall ikke de programmene de viser..

Skrevet

Til informasjon:

Med vennlig hilsen

Hehe.... Jeg må le litt av deg jeg. Du kaster deg inn i en ny diskusjon om noe du ikke interesserer deg for eller tror på. Fint med litt glød, men hvorfor endrer du stadig på trådens overskrift?

Skrevet

Hehe.... Jeg må le litt av deg jeg. Du kaster deg inn i en ny diskusjon om noe du ikke interesserer deg for eller tror på. Fint med litt glød, men hvorfor endrer du stadig på trådens overskrift?

Jeg interesserer meg for det, fordi disse bedragerene ("klarsynte") snylter på pårørende til forsvunne personer, til mordofre, osv.

Jeg endrer på overskiften fordi det er lettere å se hvor i tråden man er. Det blir mer oversiktelig, rett og slett.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...