Gå til innhold

musikk nedlastingsprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om noen bra gratis nedlastingsprogram? jeg er helt grønn :-)

Skrevet

bearshare, limewire..

Min limewire vil ikke funke.. uansett.. prøvd å laste ned på nytt men nytter ikke...*merkelig*

Skrevet

Min limewire vil ikke funke.. uansett.. prøvd å laste ned på nytt men nytter ikke...*merkelig*

nei min funka ikke på slutten den heller. så jeg bytta til bearshare. Men limewire var bra så lenge den virka :P

Skrevet

nei min funka ikke på slutten den heller. så jeg bytta til bearshare. Men limewire var bra så lenge den virka :P

Ok.. vet du hvorfor den ikke virker?? Bearshare har så mye reklame greier.. samboeren min sier den ikke er bra..

Skrevet

Ok.. vet du hvorfor den ikke virker?? Bearshare har så mye reklame greier.. samboeren min sier den ikke er bra..

nei aner ikke jeg. den ville plutselig ikke laste ned sanger. prøvde å avinnstallere og innstallere på nytt men det gikk ikke.

Synes bearshare er bra jeg. ikke noe reklame her.

Skrevet

nei aner ikke jeg. den ville plutselig ikke laste ned sanger. prøvde å avinnstallere og innstallere på nytt men det gikk ikke.

Synes bearshare er bra jeg. ikke noe reklame her.

Ok.. får prøve! ja jeg prøvde også å avinnstallere og alt.. men men..

Skrevet

Ok.. får prøve! ja jeg prøvde også å avinnstallere og alt.. men men..

ja du får prøve :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...