leni76 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 noen som vet om noen bra gratis nedlastingsprogram? jeg er helt grønn :-) 0 Siter
Musli Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 bearshare, limewire.. Min limewire vil ikke funke.. uansett.. prøvd å laste ned på nytt men nytter ikke...*merkelig* 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Min limewire vil ikke funke.. uansett.. prøvd å laste ned på nytt men nytter ikke...*merkelig* nei min funka ikke på slutten den heller. så jeg bytta til bearshare. Men limewire var bra så lenge den virka 0 Siter
Musli Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 nei min funka ikke på slutten den heller. så jeg bytta til bearshare. Men limewire var bra så lenge den virka Ok.. vet du hvorfor den ikke virker?? Bearshare har så mye reklame greier.. samboeren min sier den ikke er bra.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Ok.. vet du hvorfor den ikke virker?? Bearshare har så mye reklame greier.. samboeren min sier den ikke er bra.. nei aner ikke jeg. den ville plutselig ikke laste ned sanger. prøvde å avinnstallere og innstallere på nytt men det gikk ikke. Synes bearshare er bra jeg. ikke noe reklame her. 0 Siter
Musli Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 nei aner ikke jeg. den ville plutselig ikke laste ned sanger. prøvde å avinnstallere og innstallere på nytt men det gikk ikke. Synes bearshare er bra jeg. ikke noe reklame her. Ok.. får prøve! ja jeg prøvde også å avinnstallere og alt.. men men.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Ok.. får prøve! ja jeg prøvde også å avinnstallere og alt.. men men.. ja du får prøve 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.