Gjest sjenert som en fjortis Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg må ringe en venn i løpet av noen dager, men jeg holder på å dø ved tanken. Jeg er mer enn lite begeistret for han, og vet ikke hva han tenker. Moren hans sa engang og ristet på hodet over en dame "hun skulle bare vist hvor mange som har prøvd". Hvor store sjanser har da jeg? Jeg skal snakke med han om et prosjekt jeg og han har hatt i tankene, men jeg tør ikke. Hva i huleste gjør jeg? Be han på middag er umulig. Spørre om vi skal se en film sammen er umulig. Jeg må ha konkrete spørsmål hvis jeg ringer han. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Spør om han vil komme en kveld så dere kan få snakket om prosjektet? 0 Siter
Idéfix Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Det er ofte enklere å være på nøytral grunn. Kafe eller noe... Kan du ikke spørre om å treffes over en kaffe/øl for å diskutere? Forresten, for en med telefonskrekk selv, send en melding. Det er lettere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hva mener du egentlig når du sier at du er "mer enn lite begeistret for ham"??? Jeg tolker egentlig den setningen som at du ikke tåler trynet på ham, men ut fra resten av innlegget aner jeg at du mener det motsatte? Kan du ikke si noe sånt som "Kan du stikke innom i morra kveld så kan vi prate om det prosjektet?" 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det høres ut som du misliker ham sterkt, men så kaller du ham for venn, så det var litt forvirrende. Hva med å sende en melding, det er litt mindre skummelt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.