Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går ann å bruke silikonform til Kabaret? Laget gele i silikonform en gang, og det gikk ikke bra...:( Noen med peiling?

Skrevet

silikonform?

Ja, sånne som man bruker til baking...? Hva trodde du da:D

Skrevet

Ja, sånne som man bruker til baking...? Hva trodde du da:D

haha :) *ler* bare visste ikke helt hva det var :P

Men tror det går bra å lage kabaret i sånne ja..

Skrevet

haha :) *ler* bare visste ikke helt hva det var :P

Men tror det går bra å lage kabaret i sånne ja..

;) OK...da prøver jeg det:)

Skrevet

Er ikke gele og kabaret i utgangspunktet det samme, bortsett fra at geleen er søt og kabareen salt? Begge inneholder vel gelatin?

Skrevet

Er ikke gele og kabaret i utgangspunktet det samme, bortsett fra at geleen er søt og kabareen salt? Begge inneholder vel gelatin?

Jo, det var det jeg også lurte på... Men jeg får bare prøve å se hvordan det går. Skal lage en prøve-Kabaret imorgen, sånn at jeg evt. rekker å kjøpe en annen form, hvis det skulle vise seg å ikke gå...

Skrevet

vi har laget i sånne plastformer før. gikk bra det,

Gjest ChiengMai
Skrevet

;) OK...da prøver jeg det:)

Hvordan gikk det med cabareten din? :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...