Gjest hva mener dere Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 En venninne av meg mente at det bare var ressurssvake mennesker som går inn på nettet for å chatte. Hvorpå jeg påpekte at alle slag mennesker finnes overalt. Noen jobber nattevakt og har ikke annet å ta seg til, andre sitter alene, noen har høy utdannelse osv. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg tror gudoghvermann er på forum å skravler. Alle, uansett utdannelse. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg tror det er en myte at det er bare ressursvake mennesker på nettet blandt de som aldri har chattet sjøl. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Dette er selvsagt tull. Alle slags folk chatter, akkurat som alle slags folk henger på forum. 0 Siter
Bassisten Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Eg trur det berre er ressurssvake mennesker som tar bussen. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Eg trur det berre er ressurssvake mennesker som tar bussen. Pokker. Jeg må være en taper. Jeg både chatter og tar bussen. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Pokker. Jeg må være en taper. Jeg både chatter og tar bussen. For deg er det nok dessverre lite håp. :-( Jeg tror likevel at chattingen på en måte kan være med på å holde deg oppe på et vis, så ikke slutt med det. Når det gjelder bussen, så er det nok mer alvorlig, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.