Gå til innhold

En mann på førti

Anbefalte innlegg

Gjest tankevekkende
Skrevet

Kan en mann på førti som aldri har vært gift ønske seg en fraskilt dame med to voksne barn som er ti år eldre? Synes det virker litt rart jeg.

Skrevet

Er barna hennes ti år eldre enn han? Da er det rart......

Skrevet

Om hun er fraskilt eller ikke...Samme det!? Elsker man hverandre, så er alder ingen hindring...

Skrevet

Jeg kjenner et par i samme alder og situasjon; Synes det er veldig hyggelig og ikke det minste rart.

Skrevet

Kanskje han er antikvitetshandler, liker gamle ting?

Neida.

Jeg ser ikke noe problem i det, men sjansen er større at deres modning er mer ulik.

Skrevet

Er barna hennes ti år eldre enn han? Da er det rart......

Da må jo dama være 65-70?

Det er litt rart.

Skrevet

Da må jo dama være 65-70?

Det er litt rart.

Det var da ungt! Da måtte hun i såfall ha blitt mor da hun var 15-20 år gammel.

_Mins_ 70 vil nå jeg si, selv med gamle dagers mange gravide tenåringsbruder! ;-)

Gjest ferskentre
Skrevet

Sannsynligvis har han aldri hatt noe sterkt ønske om akkurat en slik dame, men så var det den kjærligheten da! Den spør nok verken etter alder eller sivilstand.

Gjest just wondring
Skrevet

Har dama stor formue og alvorlig hjertefeil eller noe sånt?

Skrevet

Om det er dama som er ti år eldre er det vel ikke noe rart. Er det barna som er 10 år eldre enn mannen, da hadde jeg kanskje stusset litt ja.

Skrevet

Hvorfor er det rart?!?!

Kjærlighet har ingen grenser:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanskje han er antikvitetshandler, liker gamle ting?

Neida.

Jeg ser ikke noe problem i det, men sjansen er større at deres modning er mer ulik.

Arkeolog?

Skrevet

Tja... Jeg tviler på at min elskede egentlig ønsket seg en fraskilt, sterilisert tobarnsmor, men han valgte nå meg alikevel. :o)

Jeg skulle slett ikke ha en mann som bor så langt unna som ham, ikke er han fysisk av den typen mann jeg tidligere så på som drømmemannen heller, men jaggu sa det SMAKK! alikevel gitt! :o) Nå kan jeg ikke tenke meg noen annen og synes han er den deiligste som finnes.

Gjest Elextra
Skrevet

Antar det ikke det var sivilstatusen og alderen som var kriteriet han valgte henne etter, det var vel heller noe han tok med på kjøpet.

Hadde du stilt samme spørsmålet om den ugifte var en kvinne?

Skrevet

Han har kanskje slått fra seg tanken på å bli småbarnsfar og synes at det var bedre med full pakke med en gang eller...det var nå han traff den store kjærligheten

Skrevet

Hva er rart med det? Han vil vel ikke ha henne FORDI hun er fraskilt, har voksne barn og er ti år eldre.

Kjærligheten kommer ikke som resultat av at man han krysset av på et skjema og funnet en som er helt "riktig".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...