Gjest Nokia 2100 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Har en Nokia 2100 (veldig enkel modell uten MMS og uten kamera) som er noen år gammel. Jeg er veldig fornøyd med den, men batteriet er veldig dårlig. Noen som vet om det går an å bytte batteri til en slik telefon, eller om det beste er å koste på seg en ny telefon? Noen som vet hvor man kan få kjøpt batteri og hva det koster? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Vet ikke ang denne mobilen. Men før måtte jeg bytte baterie på en mobil jeg hadde. Da kunne jeg likså godt bare kjøpe en ny mobil, batterier er ikke så bra å bytte på en mobil, funker nesten ikke bedre for det. Det er hvertfall min erfaring, så jeg ville kjøpt en ny mobil! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Du kan bestille batteri her: http://www.altitec.no/index.php?cPath=1_3 Men jeg hadde ikke gjort det. Batteriet koster 200 kr. Men når telefonen er såpass gammel, tar det nok ikke lang tid før noe annet begynner å fuske. Betal heller 500 kr. mer og få en ny, bra telefon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.