Gå til innhold

Bytte batteri på mobiltelefonen.

Anbefalte innlegg

Gjest Nokia 2100
Skrevet

Har en Nokia 2100 (veldig enkel modell uten MMS og uten kamera) som er noen år gammel. Jeg er veldig fornøyd med den, men batteriet er veldig dårlig.

Noen som vet om det går an å bytte batteri til en slik telefon, eller om det beste er å koste på seg en ny telefon?

Noen som vet hvor man kan få kjøpt batteri og hva det koster?

Gjest Tacomix
Skrevet

Vet ikke ang denne mobilen. Men før måtte jeg bytte baterie på en mobil jeg hadde. Da kunne jeg likså godt bare kjøpe en ny mobil, batterier er ikke så bra å bytte på en mobil, funker nesten ikke bedre for det. Det er hvertfall min erfaring, så jeg ville kjøpt en ny mobil!

Skrevet

Du kan bestille batteri her:

http://www.altitec.no/index.php?cPath=1_3

Men jeg hadde ikke gjort det. Batteriet koster 200 kr. Men når telefonen er såpass gammel, tar det nok ikke lang tid før noe annet begynner å fuske. Betal heller 500 kr. mer og få en ny, bra telefon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...