flisa Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg var på ferie og noen skulle ta opp den for meg - men ble forhindret. Noen som har den??? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Har itj deinn, men kordan har du hatt de'? Æ lure på om æ ska ta en trøndersk dag på dol, siden de' e' nånn som e' nynårsk i målet hær i dag 0 Siter
flisa Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Har itj deinn, men kordan har du hatt de'? Æ lure på om æ ska ta en trøndersk dag på dol, siden de' e' nånn som e' nynårsk i målet hær i dag Æ hi hatt det aildeles fanntastisk. Æ ska sei dæ det, at Tenneriff va heilt uttrule finnt. Faren min va så oppglødd at'n villa snu å vårrå i felir vækka - og gubben min, som itj e nån sydenfantast, vil tebake igjæn te jul! - så du kain bærre tænk dæ at æ hi løst te å gå ned i vækt te da ja 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Æ hi hatt det aildeles fanntastisk. Æ ska sei dæ det, at Tenneriff va heilt uttrule finnt. Faren min va så oppglødd at'n villa snu å vårrå i felir vækka - og gubben min, som itj e nån sydenfantast, vil tebake igjæn te jul! - så du kain bærre tænk dæ at æ hi løst te å gå ned i vækt te da ja Ja, de' kainn æ tru! Både att de' va fanntastisk, og at du vill krymp - de' vill æ å'! No sitt å å et "hæmbaka kukku fra færvukku", ett uttrykk kaill'n i huse' bruke om mitt dellikate jæmbaka brø. De' e' væll ett uttrykk fra Tydal'n trur æ. Arti, for naboan veit itj ka vi snakke om *hehe* 0 Siter
flisa Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Ja, de' kainn æ tru! Både att de' va fanntastisk, og at du vill krymp - de' vill æ å'! No sitt å å et "hæmbaka kukku fra færvukku", ett uttrykk kaill'n i huse' bruke om mitt dellikate jæmbaka brø. De' e' væll ett uttrykk fra Tydal'n trur æ. Arti, for naboan veit itj ka vi snakke om *hehe* Æ skjønt da godt ka du mennt æ! men vi sei - heimabakakak 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.