Gå til innhold

Verden er gal!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, de barna får nok et nært forhold til sin mor...

Tror heller ikke at hun vil oppleve å bli bestemor

Skrevet

Ja, de barna får nok et nært forhold til sin mor...

Jepp, hvis dei er heldige får dei kanskje ha mor med på sin 10 års dag...

Skrevet

Neppe :)

Skrevet

Nei det er nok tvilsomt. Synes folk er egoistiske når dei får barn i så høg alder...

Skrevet

Jeg ble voldsomt provosert over følgende:

"Alle har rett til å få barn på det tidspunktet som passer best for hver enkelt."

Fy f... , det er da ingen menneskerett å få barn i det hele tatt! Hun er da ikke mora en gang, hun fikk jo både egg og sæd fra andre.

Skrevet

Nei det er nok tvilsomt. Synes folk er egoistiske når dei får barn i så høg alder...

Helt enig. Egoisme, hva ellers

Skrevet

Jepp, hvis dei er heldige får dei kanskje ha mor med på sin 10 års dag...

Lurer på om hun tenkte sånn: "hmm, lurer på om jeg lever når de er 18? Jaja, hvis ikke - får de bare være i fosterhjem noen år..."

Skrevet

"Alle har rett til å få barn på det tidspunktet som passer best for hver enkelt."

Fy f... , det er da ingen menneskerett å få barn i det hele tatt! Hun er da ikke mora en gang, hun fikk jo både egg og sæd fra andre.

Nettopp!! :-/

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Hun er da ikke mora en gang, hun fikk jo både egg og sæd fra andre."

Ho er nok like fullt mora, om ikke biologisk mor. Syns det var et teit argument forøvrig, som om man trenger noe annet enn alderen hennes for å mene det er galt av henne å få barn.

Skrevet

Ho er nok like fullt mora, om ikke biologisk mor. Syns det var et teit argument forøvrig, som om man trenger noe annet enn alderen hennes for å mene det er galt av henne å få barn.

Ok da, jeg mener at det er galt å få barn når man er så gammel.

For øvrig er jeg klar over og enig i at hun like fullt kan være mora, selv om hun ikke er den biologiske. Mener å huske at du er mye på adopsjon, så jeg mente ikke å støte noen med det jeg skrev. Beklager om jeg gjorde det.

Uansett så er det ingen menneskerett å få barn, uansett hvordan man får barnet.

Skrevet

Og så mener jeg at om man ikke har funnet et tidspunkt det passer å få barn på før man har fylt 67, så bør man kanskje innse at toget har gått, om ikke minst så for ungene sin del, tatt i betraktning at man ikke vil kunne følge ungene så lenge i oppveksten som man kanskje ellers ville.

Ja, jeg vet at man kan bli påkjørt av et tog når man er 30 også....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ok da, jeg mener at det er galt å få barn når man er så gammel.

For øvrig er jeg klar over og enig i at hun like fullt kan være mora, selv om hun ikke er den biologiske. Mener å huske at du er mye på adopsjon, så jeg mente ikke å støte noen med det jeg skrev. Beklager om jeg gjorde det.

Uansett så er det ingen menneskerett å få barn, uansett hvordan man får barnet.

"Mener å huske at du er mye på adopsjon, så jeg mente ikke å støte noen med det jeg skrev. Beklager om jeg gjorde det."

Jeg blir ikke så lett støtt, jeg bare driver litt oppdragelse her. ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Og så mener jeg at om man ikke har funnet et tidspunkt det passer å få barn på før man har fylt 67, så bør man kanskje innse at toget har gått, om ikke minst så for ungene sin del, tatt i betraktning at man ikke vil kunne følge ungene så lenge i oppveksten som man kanskje ellers ville.

Jeg er helt enig med deg, men alderen i seg selv burde være argument godt nok for at denne dama ikke burde fått bli mor, det andre er av underordnet betydning.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, men alderen i seg selv burde være argument godt nok for at denne dama ikke burde fått bli mor, det andre er av underordnet betydning.

Er enig i det, det var et usaklig argument!

Skrevet

"Mener å huske at du er mye på adopsjon, så jeg mente ikke å støte noen med det jeg skrev. Beklager om jeg gjorde det."

Det har vi sikkert alle godt av! :-)

Skrevet

Enig med deg der du :-))

Skrevet

Jeg liker ikke egg- og sæddonasjon.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg liker ikke egg- og sæddonasjon.

Neivel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...