Dirflos79 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article794126.ece 0 Siter
Patsi Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Ja, de barna får nok et nært forhold til sin mor... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Ja, de barna får nok et nært forhold til sin mor... Tror heller ikke at hun vil oppleve å bli bestemor 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Ja, de barna får nok et nært forhold til sin mor... Jepp, hvis dei er heldige får dei kanskje ha mor med på sin 10 års dag... 0 Siter
Patsi Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Tror heller ikke at hun vil oppleve å bli bestemor Neppe 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Tror heller ikke at hun vil oppleve å bli bestemor Nei det er nok tvilsomt. Synes folk er egoistiske når dei får barn i så høg alder... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg ble voldsomt provosert over følgende: "Alle har rett til å få barn på det tidspunktet som passer best for hver enkelt." Fy f... , det er da ingen menneskerett å få barn i det hele tatt! Hun er da ikke mora en gang, hun fikk jo både egg og sæd fra andre. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Nei det er nok tvilsomt. Synes folk er egoistiske når dei får barn i så høg alder... Helt enig. Egoisme, hva ellers 0 Siter
Patsi Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jepp, hvis dei er heldige får dei kanskje ha mor med på sin 10 års dag... Lurer på om hun tenkte sånn: "hmm, lurer på om jeg lever når de er 18? Jaja, hvis ikke - får de bare være i fosterhjem noen år..." 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Jeg ble voldsomt provosert over følgende: "Alle har rett til å få barn på det tidspunktet som passer best for hver enkelt." Fy f... , det er da ingen menneskerett å få barn i det hele tatt! Hun er da ikke mora en gang, hun fikk jo både egg og sæd fra andre. Nettopp!! :-/ 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg ble voldsomt provosert over følgende: "Alle har rett til å få barn på det tidspunktet som passer best for hver enkelt." Fy f... , det er da ingen menneskerett å få barn i det hele tatt! Hun er da ikke mora en gang, hun fikk jo både egg og sæd fra andre. "Hun er da ikke mora en gang, hun fikk jo både egg og sæd fra andre." Ho er nok like fullt mora, om ikke biologisk mor. Syns det var et teit argument forøvrig, som om man trenger noe annet enn alderen hennes for å mene det er galt av henne å få barn. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 "Hun er da ikke mora en gang, hun fikk jo både egg og sæd fra andre." Ho er nok like fullt mora, om ikke biologisk mor. Syns det var et teit argument forøvrig, som om man trenger noe annet enn alderen hennes for å mene det er galt av henne å få barn. Ok da, jeg mener at det er galt å få barn når man er så gammel. For øvrig er jeg klar over og enig i at hun like fullt kan være mora, selv om hun ikke er den biologiske. Mener å huske at du er mye på adopsjon, så jeg mente ikke å støte noen med det jeg skrev. Beklager om jeg gjorde det. Uansett så er det ingen menneskerett å få barn, uansett hvordan man får barnet. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 "Hun er da ikke mora en gang, hun fikk jo både egg og sæd fra andre." Ho er nok like fullt mora, om ikke biologisk mor. Syns det var et teit argument forøvrig, som om man trenger noe annet enn alderen hennes for å mene det er galt av henne å få barn. Og så mener jeg at om man ikke har funnet et tidspunkt det passer å få barn på før man har fylt 67, så bør man kanskje innse at toget har gått, om ikke minst så for ungene sin del, tatt i betraktning at man ikke vil kunne følge ungene så lenge i oppveksten som man kanskje ellers ville. Ja, jeg vet at man kan bli påkjørt av et tog når man er 30 også.... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Ok da, jeg mener at det er galt å få barn når man er så gammel. For øvrig er jeg klar over og enig i at hun like fullt kan være mora, selv om hun ikke er den biologiske. Mener å huske at du er mye på adopsjon, så jeg mente ikke å støte noen med det jeg skrev. Beklager om jeg gjorde det. Uansett så er det ingen menneskerett å få barn, uansett hvordan man får barnet. "Mener å huske at du er mye på adopsjon, så jeg mente ikke å støte noen med det jeg skrev. Beklager om jeg gjorde det." Jeg blir ikke så lett støtt, jeg bare driver litt oppdragelse her. ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Og så mener jeg at om man ikke har funnet et tidspunkt det passer å få barn på før man har fylt 67, så bør man kanskje innse at toget har gått, om ikke minst så for ungene sin del, tatt i betraktning at man ikke vil kunne følge ungene så lenge i oppveksten som man kanskje ellers ville. Ja, jeg vet at man kan bli påkjørt av et tog når man er 30 også.... Jeg er helt enig med deg, men alderen i seg selv burde være argument godt nok for at denne dama ikke burde fått bli mor, det andre er av underordnet betydning. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg er helt enig med deg, men alderen i seg selv burde være argument godt nok for at denne dama ikke burde fått bli mor, det andre er av underordnet betydning. Er enig i det, det var et usaklig argument! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 "Mener å huske at du er mye på adopsjon, så jeg mente ikke å støte noen med det jeg skrev. Beklager om jeg gjorde det." Jeg blir ikke så lett støtt, jeg bare driver litt oppdragelse her. ;-) Det har vi sikkert alle godt av! :-) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Og så mener jeg at om man ikke har funnet et tidspunkt det passer å få barn på før man har fylt 67, så bør man kanskje innse at toget har gått, om ikke minst så for ungene sin del, tatt i betraktning at man ikke vil kunne følge ungene så lenge i oppveksten som man kanskje ellers ville. Ja, jeg vet at man kan bli påkjørt av et tog når man er 30 også.... Enig med deg der du :-)) 0 Siter
flisa Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 "Mener å huske at du er mye på adopsjon, så jeg mente ikke å støte noen med det jeg skrev. Beklager om jeg gjorde det." Jeg blir ikke så lett støtt, jeg bare driver litt oppdragelse her. ;-) Jeg liker ikke egg- og sæddonasjon. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg liker ikke egg- og sæddonasjon. Neivel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.