Gå til innhold

lavkarbo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får en venninne på middagsbesøk i dag. Hun forsøke rå gå ned i vekt og følger et strengt lavkarbo-program. Hva slags /enkel middagsmat) kan jeg lage til henne?

Skrevet

Kan du ikke spørre henne? Jeg har ikke peiling....:P

Skrevet

Proteiner (kjøtt/fugl/fisk/egg osv), og grønnsaker, og ikke eller lite pasta/ris/poteter (la det være ved siden av, så hun kan velge selv).

Skrevet

Proteiner (kjøtt/fugl/fisk/egg osv), og grønnsaker, og ikke eller lite pasta/ris/poteter (la det være ved siden av, så hun kan velge selv).

Joda, jeg vet sånn noenlunde hva slags mattyper hun kan/ikke kan spise, men har du forslag til retter?

Gjest Den "Trygdede"
Skrevet

Salat med kyllingkjøtt og/eller reker/kreps er vel det jeg har å anbefale.

Det er lite raske karbohydrater, samt at det faktisk er en fin rett...

Skrevet

Wok er supert. Enkleste variant: Skjær opp og fres et par kyllingfileter. Snitt en løk og brun sammen med det. Tilsett passelig mye av en pakke med frosen wokmix om du ikke gidder skjære opp selv. Saus: 2 dl vann, 1 ts fond, el passelig mengde buljongpulver, salt, pepper, krydder etter smak, litt balsamicoeddik og andre ting du liker. Dryss litt maisenna på for å jevne sausen. Mmmm. Jasminris til - karbovenninna får ta så mye hun har samvittighet til.

Skrevet

Wok med masse grønnsaker + fullkornsris. (Men mye grønnsaker og lite ris). Kylling eller svinekjøtt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...